۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۰۱
کد خبر: 82201213
T T
۰ نفر
كشف 14 كيلوگرم ترياك و 3.5 ميليارد ريال كالاي قاچاق در آذربايجان غربي

اروميه- ايرنا- 14 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك در شهرستان بوكان و سه هزار و 500 ثوب البسه و 350 جفت كفش قاچاق به ارزش 3.5 ميليارد ريال در خوي استان آذربايجان غربي كشف شد.

سرهنگ كريم اكبري رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي آذربايجان‌غربي روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا افزود: در پي كسب خبري مبني بر اين كه افرادي با تشكيل شبكه اي در امر تهيه و توزيع مواد مخدر در شاهين دژ فعاليت مي كنند، رسيدگي به موضوع در دستور كار پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان قرار گرفت.
وي اضافه كرد: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان با انجام كارهاي اطلاعاتي و نامحسوس، مخفيگاه اين شبكه را در بوكان شناسايي كرده و با كسب مجوز و دستور قضايي محل مورد نظر را بازرسي كردند.
وي اظهار كرد: ماموران در بازرسي از اين محل، در يك دستگاه خودروي پارك شده و همچنين داخل مخفيگاه 14 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك را كشف كردند.
سرهنگ اكبري گفت: در اين زمينه سه نفر متهم دستگير و يك دستگاه خودروي پرايد نيز توقيف شد.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي گفت: متهمان با تشكيل پرونده مقدماتي براي انجام مراحل قانوني تحويل مقام قضايي شدند.
همچنين فرمانده انتظامي شهرستان خوي گفت: يك دستگاه تريلر حامل البسه قاچاق در ايست بازرسي سه راهي ايواوغلي خوي كشف شد.
سرهنگ اسفنديار احمدي افزود: ماموران ايست بازرسي ايواوغلي شهرستان خوي در حين گشت زني در محور خوي ـ ماكو به يك دستگاه تريلر عبوري مشكوك شده و آن را متوقف كردند.
وي بيان كرد: ماموران در بازرسي از اين تريلر سه هزار و 500 ثوب البسه و 350 جفت كفش قاچاق را كشف و ضبط كردند.
فرمانده انتظامي خوي ادامه داد: كارشناسان ارزش ريالي كالاهاي قاچاق كشف شده را 3.5 ميليارد ريال برآورد كردند.
سرهنگ احمدي افزود: در اين راستا يك نفر دستگير و پس از تشكيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضايي شد.
آذربايجان غربي يكي از استان هايي است كه همواره با معضل قاچاق كالا و مواد مخدر رو به رو بوده و پليس نيز با تمام توان در راستاي مبارزه با قاچاقچيان و سوداگران مرگ تلاش مي كند.
7129/1905

سرخط اخبار استان‌ها