۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۲۲
کد خبرنگار: 980
کد خبر: 84631722
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۳ کیلوگرم مواد مخدر در ارومیه کشف شد

۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۲۲
کد خبر: 84631722
۴۳ کیلوگرم مواد مخدر در ارومیه کشف شد

ارومیه- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: ۴۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین و تریاک در ارومیه کشف و پنج نفر در این رابطه دستگیر شد.

سرهنگ ایرج حسن خانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ از فعالیت اعضای یک شبکه قاچاق مواد مخدر با خبر شده و موضوع را به سرعت در درستور کار قرار دادند.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات لازم و اطلاعات نامحسوس و بهره گیری از شیوه های نوین پلیسی با تشکیل چندین اکیپ مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با هماهنگی مقام قضایی با اشراف اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را بازرسی کرده و در آن، ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین و ۱۳ کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کردند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در این راستا پنج نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو سواری پژو و تیگو نیز توقیف شد.

سرهنگ حسن خانی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی به علت هم مرز بودن با سه کشور یکی از مقاصد مهم شبکه های قاچاق مواد مخدر برای ترانزیت این مواد به خارج از کشور است که پلیس نیز در اکثر موارد، اعضای این شبکه ها را دستگیر می کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha