۶ مرداد ۱۳۹۵، ۸:۰۱
کد خبر: 82165627
T T
۰ نفر

طرح تقویت مبانی اعتقادی در شهركرد آغاز شد

۶ مرداد ۱۳۹۵، ۸:۰۱
کد خبر: 82165627
طرح تقویت مبانی اعتقادی در شهركرد آغاز شد

شهركرد- ایرنا- طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی از سوی نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد از چهارشنبه شب آغاز شد

به گزارش ایرنا،این طرح كه یكی از طرحهای تقویت اعتقادی در كشور محسوب می شود تا یكم شهریورماه ادامه خواهد داشت و در این طرح علمای و محققان و پژوهشگران مطرح كشور به ارائه مطالب در این زمینه می پردازند.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری و امام جمعه شهركرد با اشاره به آغاز طرح تقویت مبانی اعتقادی در استان گفت:بیست و سومین دوره از سِری برنامه‌های طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی، جهت مبارزه با تهاجم فرهنگی برگزار می شود.
حجت الاسلام محمد علی نكونام افزود:این طرح با رویكرد جوان و سبك زندگی اسلامی و همچنین اسلام ناب و ضرورت و مفهوم انقلابی ماندن و انقلابی بودن، مورد بحث قرار می‌گیرد.
به گفته وی،این دو موضوع از موضوعات مهم و ضروری است و نیاز است به آن پرداخته شود.
وی گفت:این طرح در حقیقت یك ماه ذخیره فكری و فرهنگی برای جوانان و اقشار مختلف مردم فراهم می كند.
به گفته وی،طرح تقویت مبانی اعتقادی برنامه‌ای است كه مورد عنایت شخص مقام معظم و معزز رهبری است.
نكونام ،هدف از برگزاری این دوره را آشنایی جوانان با مفاهیم اسلامی و انقلابی و رفع شبهات آنان نسبت به مسائل مختلف كه از سوی دشمنان مطرح می شود،عنوان كرد.
در نخستین جلسه طرح تقویت مبانی و اعتقادی حجت الاسلام راشد یزدی در خصوص جوانان و سبك زندگی اسلامی سخنرانی كرد.
این خطیب محافل مذهبی در نخستین نشست از این طرح گفت:طرح تقویت مبانی و شهبه زدایی دینی یكی از طرحهای ماندگاری است كه از سوی امام جمعه شهركرد اجرایی شده است.
حجت الاسلام كاظم راشد یزدی افزود:دشمن با شبهه افكنی در بین جوانان قصد ضربه زدن به اعتقادات جوانان را دارد كه در این راه باید جوانان هوشیار و بصیر باشند.
2097

سرخط اخبار استان‌ها