۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰
کد خبر: 82110527
T T
۰ نفر

آتش سوزی كارگاه نجاری و نقاشی در كاشان

۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰
کد خبر: 82110527
آتش سوزی كارگاه نجاری و نقاشی در كاشان

كاشان – ایرنا- مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری كاشان از آتش سوزی در یك كارگاه نجاری و نقاشی خبر داد.

به گزارش ایرنا روح الله فدایی روز دوشنبه اظهاركرد: این آتش سوزی در روستای طاهرآباد كاشان رخ داد كه برای اطفای حریق تیم عملیاتی ایستگاه 3 آتش نشانی كاشان به محل اعزام و آتش را مهار كردند.
وی همچنین از حریق یك دستگاه خودرو سواری پراید در شامگاه یكشنبه در چهار راه امام جواد (ع) كاشان خبر داد.
فدایی علت این حادثه را اتصال سیستم برق خودرو عنوان كرد و افزود: به محض اطلاع از حادثه تیم عملیاتی ایستگاه 4 آتش نشانی جهت اطفای حریق به محل اعزام و عملیات مهار آتش انجام شد.
فدایی در ادامه به حریق یك دستگاه موتورسیكلت آپاچی در یكی از خیابان های كاشان اشاره كرد و گفت: با حضور تیم عملیاتی ایستگاه 4 آتش نشانی، آتش مهار شد.
وی همچنین از مهار آتش بامداد دوشنبه در یك بوتیك لباس فروشی در بازار بزرگ تاریخی كاشان خبر داد و اظهار كرد: به دنبال گزارش وقوع یك حریق به سامانه 125 در بازار كاشان بلافاصله ماموران آتش نشانی ایستگاهای 1 و 4 به محل حادثه اعزام و ضمن مهار آتش از گسترش حریق به مغازه های مجاور جلوگیری كردند.
وی افزود: این حادثه نزدیكی ورودی بازاربزرگ از قسمت پانخل در یك مغازه لباس فروشی رخ داد كه با حضور بموقع هشت نفر از آتش نشانان با سه خودروی اطفائیه سبك و سنگین مهار شد.
3009/6021