۱۸ فروردین ۱۳۹۵، ۱۰:۰۷
کد خبر: 82024140
T T
۰ نفر

بسيج مردمي عراق حمله داعش به جنوب كركوك را دفع كرد

۱۸ فروردین ۱۳۹۵، ۱۰:۰۷
کد خبر: 82024140
بسيج مردمي عراق حمله داعش به جنوب كركوك را دفع كرد

تهران- ايرنا-علي الحسيني سخنگوي رسمي نيروهاي الحشد الشعبي ( بسيج مردمي) از دفع حمله داعش به جنوب كركوك وكشته شدن تروريست انتحاري سوار بر خودروي همر بمب گذاري شده خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري السومرية نيوز علي الحسيني گفت: نيروهاي الحشد الشعبي و لشگر عباس شب گذشته توانستند حمله داعش به منطقه تل احمد در روستاي بشير از توابع منطقه تازه خورماتو 35 كيلومتري جنوب كركوك را دفع كنند.
وي افزود: در همين راستا يك تروريست انتحاري سوار بر خودروي همر بمب گذاري شده در اطراف روستاي مذكور در حمله داعش به منطقه به هلاكت رسيد اين در حالي است كه داعش براي بازپس گرفتن روستاي آزاد شده توسط نيروهاي الحشد الشعبي به اين منطقه حمله كرد كه با شجاعت نيروهاي بسيج مردمي حمله دفع وشمار زيادي از تروريست به هلاكت رسيدند.
حسيني افزود: توپخانه نيروهاي الحشد الشعبي مواضع داعش را گلوله باران وحمله تروريستي آنها را دفع كرد.
حسيني روز گذشته از آزادي منطقه تل احمد در روستاي البشير در جنوب كركوك خبر داد.
نجم الدين استاندار كركوك دولت فدرال را مسئول كارشكني در آزاد سازي منطقه بشير درجنوب اين استان دانست و بر اهميت آزاد سازي همه مناطق جنوب كركوك وغرب آن تاكيد كرد.
عراق از 19 خرداد ماه سال گذشته (93) تاكنون با بحران ناشي از اشغال مناطق زيادي از شهرهاي شمال و غرب خود توسط گروهك تروريستي داعش مواجه بوده است؛ در چند ماه اخير نيروهاي مردمي و ارتش عراق موفق شده اند چند شهر اين كشور از جمله الرمادي و تكريت را از دست تروريست هاي تكفيري داعش آزاد كنند.
خاورم** 1453**1566