۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۸:۱۳
کد خبر: 81958723
T T
۰ نفر
نخستين باجه مشاوره سرمايه گذاري و مالي استان در شهركرد افتتاح شد

شهركرد- ايرنا- نخستين باجه مشاوره سرمايه گذاري و مالي استان چهارمحال و بختياري روز چهارشنبه از سوي بانك صادرات در شهركرد افتتاح شد.

به گزارش ايرنا، مديرعامل بانك صادرات ايران، روز چهارشنبه، در آيين افتتاح باجه خدمات مالي و سرمايه گذاري اين بانك صادرات گفت: با راه اندازي اين باجه، مشاوره هاي مالي و سرمايه گذاري در زمينه هاي حقوقي، اقتصادي و صنعتي به سرمايه گذاران ارائه مي شود.
اسماعيل لله گاني اظهارداشت: دو كارشناس بانك صادرات در اين باجه مشاوره هاي لازم به سرمايه گذاران را ارائه و آنان را براي سرمايه گذاري مناسب توجيه مي كنند.
وي ادامه داد: تا پايان سال جاري در شعب بزرگ بانك صادرات در شهركرد و ديگر شهرستان هاي استان چهارمحال و بختياري، باجه هاي مشاوره سرمايه گذاري و مالي راه اندازي مي شود.
فاز نخست صندوق امانات بانك صادرات چهارمحال و بختياري نيز با دو هزار صندوق در فضايي به وسعت 300 متر مربع به بهره برداري رسيد.
لله گاني در خصوص بخش صندوق امانات بانك صادرات گفت: اين صندوق قابليت افزايش تا دو هزار صندوق جديد را نيز دارد و از تمامي امكانات پيشرفته امنيتي مورد تأييد نيروي انتظامي برخوردار است.
استاندار چهارمحال و بختياري نيز در اين آيين گفت: براي رونق توليد، توان سرمايه گذاران در طرح هاي جديد سرمايه گذاري سنجيده شود.
قاسم سليماني دشتكي بيان كرد: آسيب شناسي در حوزه سرمايه گذاري و هدايت صحيح منابع مالي، جلوگيري از تعطيلي واحدهاي توليدي را به دنبال دارد.
وي ادامه داد: به منظور حفظ وضعيت توليد و جلوگيري از ركود بيشتر در اين بخش بايستي با اجراي قانون تسهيل و رفع موانع توليد، نسبت به احياي واحدهاي توليدي تعطيل و نيمه فعال اقدام شود.
سليماني دشتكي اظهار كرد: نوسانات باراز ارز، تحريم هاي اعمال شده از سوي غرب عليه ايران، كمبود نقدينگي و سرمايه در گردش، پربودن انبارها و به فروش نرسيدن توليدات كارخانه ها از مهمترين مشكلات توليدكنندگان كشور و استان چهارمحال و بختياري به شمار مي رود.
وي يادآور شد: در دوره فعاليت دولت يازدهم با شناخت مسوولان ملي از ظرفيت ها و محدوديت هاي استان چهارمحال و بختياري، زمينه كارگشايي در رفع مشكلات به ويژه در بخش توليد اين استان فراهم شد.
به گزارش ايرنا، بانك صادرات در استان چهارمحال و بختياري 65 شعبه دارد.
7362/ 6014/