۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۲:۳۴
کد خبر: 81948630
T T
۰ نفر
شكسته شدن محاصره نبل و الزهرا پشت تروریست ها و حامیان آن ها را شكست

تهران - ایرنا - فرماندهی كل ارتش و نیروهای مسلح سوریه گفت: شكسته شدن محاصره شهرك های نبل و الزهرا ضربه سختی بر تروریست ها وارد كرد و پشت آن ها و حامیانشان را شكست.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) فرماندهی ارتش و نیروهای مسلح سوریه با صدور بیانیه ای اضافه كرد: این پیروزی مقدمه ای برای ادامه عملیات نظامی و سركوب تروریست ها در ریف شمالی حلب است.
دراین بیانیه آمده است: پس ازیك سری عملیات موفقیت آمیز نیروهای مسلح و گروه های دفاع مردمی، بسیاری از شهرها و روستاهای ریف شمالی حلب آزاد شد و پس از هلاكت شمار زیادی از تروریست ها، محاصره شهرهای نبل و الزهرا نیز درهم شكست.
این دستاورد بزرگ بسیار با اهمیت است زیرا مسیر تداركاتی تروریست ها از مرز تركیه به ریف حلب را قطع و تروریست ها را با فروپاشی روبرو می كند و ادامه این عملیات به سركوب تروریست های باقی مانده در این منطقه منجر خواهد شد.
این موفقیت بزرگ نشانه اصرار نیروهای مسلح سوریه بر عمل به وظیفه در حمایت از كشور و شهروندانی است كه با پایداری و اطمینان به ارتش قهرمان خود ثابت كردند كه به وطن خود وفادار هستند و اطمینان دارند كه ارتش می تواند آن ها را از چنگال تروریسم نجات دهد.
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت مردمی با درگیری در اطراف دو شهرك نبل و الزهرا در نهایت محاصره این شهرك ها توسط تروریست ها را پس از چهار سال و نیم شكستند.
شهرك های نبل و الزهرا دو شهرك شیعه نشین در سوریه هستند كه در چهار سال و نیم گذشته مردم این دو شهرك به خاطر محاصره از سوی تروریست های تكفیری با مشقات فراوانی روبه رو بودند؛ پیش از آغاز بحران سوریه 70 هزار نفر در این دو شهرك زندگی می كردند.
شبك**6116**1917
۰ نفر