۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۱۰
کد خبر: 81888698
T T
۰ نفر
منتظران ظهور اخلاق گرا هستند

سمنان - ايرنا - مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان سمنان گفت : امام زمان عج سرباز مي خواهد و انسان منتظر ، اخلاق گرا هستند.

به گزارش دريافتي روز دوشنبه ايرنا از روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي سمنان ، محمدرضا سوقندي در نشست فرهنگي هيات هاي مذهبي شهرستان سمنان در مجمع ابوالفضل (ع) اين شهر افزود: منتظران ظهور بايد در جبهه هاي مختلف از جمله معنوي و اخلاقي، شناخت اهل بيت و آمادگي جسماني و قرآني آمادگي داشته باشند.
وي كه در خصوص ويژگي هاي عصر انتظار و منتظران واقعي در شب نهم ربيع الاول سخن مي گفت، عصر اهل بيت را يك دوره خواند و و تصريح كرد : بايد در دوره غيبت و در عصر انتظار وظايف خود را بدانيم و به آن عمل كنيم.
وي بر داشتن صبر و دينداري تاكيد كرد و گفت: يكي از ويژگي هاي منظران واقعي نماز اول وقت و ذكر است.
سوقندي قرآن محوري را از ديگر ويژگي ها خواند و اظهار داشت: بايد در سبك زندگي اسلامي توسل به اهل بيت و قرآن را بشناسيم و به آن عمل كنيم.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان سمنان، امام شناسي را نيز درس بزرگي دانست و خاطرنشان كرد: تا زمينه و بستر فراهم نشود و دنيا احساس نياز نكند امام زمان (عج) ظهوري نمي كند.
دبير شوراي فرهنگ عمومي استان سمنان ،دينداري را در عصر حاضر سخت خواند و گفت: شيطان ابزار و امكانات گسترده اي پهن كرده است و نكه داشتن دين نيازمند صبر و استقامت است.
در اين مراسم مربوط به مناسبت آغاز دوره امامت حضرت ولي عصر امام حضرت مهدي موعود (عج) آيين مولودي خواني اجرا شد.
6026/

سرخط اخبار استان‌ها