۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۶:۳۰
کد خبر: 81883741
T T
۰ نفر
دومین روز نام نویسی داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری پایان یافت

تهران - ایرنا- دومین روز نام نویسی از داوطلبان نمایندگی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ستاد انتخابات كشور و فرمانداری های مراكز استان ها پایان یافت.

به گزارش ایرنا، نام نویسی از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح روز گذشته(پنجشنبه)در وزارت كشور و فرمانداری های مراكز استان ها آغاز شد و تا ساعت 15و 30 دقیقه امروز (جمعه) 86 نفر در این انتخابات نام نویسی كردند.
نام نویسی از داوطلبان این انتخابات تا دوم دی ماه ادامه خواهد داشت كه داوطلبان می توانند با مراجعه به ستاد انتخابات كشور یا فرمانداری های مراكز استان ها نام نویسی كنند.
حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز نخستین داوطلبی بود كه در روز دوم با حضور در ستاد انتخابات كشور از حوزه انتخابیه آذربایجان غربی داوطلب نمایندگی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شد.
همچنین حجت الاسلام سیدمحمدعلی فقیهی و حجت الاسلام محمد عمومی از حوزه انتخابیه اصفهان و حجت الاسلام مجید گوهری رفعت از حوزه انتخابیه همدان داوطلب این دوره از انتخابات خبرگان رهبری شدند.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالمجید قائدی با حضور در ستاد انتخابات كشور از حوزه انتخابیه استان فارس برای شركت در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نام نویسی كرد.
نماینده آیت الله محمد فیض نیز با حضور در ستاد انتخابات كشور به نمایندگی از وی در حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی داوطلب انتخاب پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شد.
همچنین حجج الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، مرتضی مداح و محسن غرویان و نیز آیت الله محمود امجد امروز با حضور در ستاد انتخابات كشور داوطلب انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه تهران شدند.
حجج الاسلام و المسلمین مهدی هادی از حوزه انتخابیه گیلان و محمدحسین گلی از حوزه انتخابیه استان مازندران از دیگر داوطلبانی هستند كه برای شركت در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با حضور در ستاد انتخابات وزارت كشور، نام نویسی كردند.
نماینده آیت الله علیرضا اسلامیان از حوزه چهار محال و بختیاری نیز با حضور در ستاد انتخابات وزارت كشور، وی را در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ثبت نام كرد.
حجج الاسلام و المسلمین یحیی صالح نیا امام جمعه غرب تهران،سعید یزدان پرست و سید محمد امین از حوزه انتخابیه تهران و صادق محقق حضرتی از حوزه انتخابیه آذربایجان غربی هم لحظاتی پیش با حضور در ستاد انتخابات كشور برای شركت در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نام نویسی كردند.
نام نویسی از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز فردا (شنبه) در ستاد انتخابات كشور، فرمانداری های حوزه های انتخابیه اصلی و فرعی آغاز می شود.
انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.
سیام *9254*1058**1436
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست