رهبر انقلاب: به برکت شهادت سردار زاهدی عظمت جمهوری اسلامی ایران ظاهر شد

تهران- ایرنا- رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده سردار محمدرضا زاهدی اظهار داشتند: با شهادت سردار زاهدی عظمت جمهوری اسلامی ایران ظاهر شد و همه اینها به برکت شهادت ایشان بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در مطلبی در فضای مجازی نوشت: رهبر انقلاب پس از نماز ظهر و عصر امروز و در دیدار با خانواده ‎شهید زاهدی، همزمان با چهلمین روز شهادت این شهید فرمودند: شهادت شهید زاهدی موجب پیامدهای با ارزش و با اهمیتی شد.

مهدی فضائلی ادامه داد: ایشان در این دیدار عنوان کردند که عظمت جمهوری اسلامی ایران ظاهر شد و همه اینها به برکت شهادت ایشان بود.
وی یادآورشد: رهبر انقلاب همچنین بیان کردند که او به دست اشقی‌الخلایق به شهادت رسید.

به گزارش ایرنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، ( ۱۶ فروردین ۱۴۰۳)‌ بر پیکر هفت شهید راه قدس، «محمدرضا زاهدی»، «محمدهادی حاجی رحیمی»، «حسین امان‌اللهی»، «سید مهدی جلادتی»، «محسن صداقت»، «علی آقا بابایی» و «سید علی صالحی روزبهانی» نماز اقامه کردند.

سرتیپ خلبان عزیز نصیر زاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نیز امروز با حضور در منزل شهید محمدرضا زاهدی به خانواده این شهید گفت: این درجه بنا به پیشنهاد سردار باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح برای ارتقای درجه شهید، محضر رهبر معظم انقلاب پیشنهاد شد که ایشان هم پذیرفتند و این لوح را به یادبود این شهید برای ارتقای درجه سرلشکری تقدیم شما می کنیم.

این درجه به پاس عمری مجاهدت و تلاش بی‌وقفه در جهت حفظ امنیت و اقتدار ایران اسلامی از سوی رییس ستاد کل نیروهای مسلح سرلشکر باقری مطرح و با تایید حضرت آیت الله خامنه‌ای به خانواده ایشان اهدا شد.

در جنایت حمله موشکی هواپیماهای رژیم صهیونیستی در ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق ، سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ نفر از مستشاران و افسران همراه آنان به نام های حسین امان‌اللهی، سیدمهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقابابایی و سیدعباس صالحی روزبهانی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha