۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۱۸
کد خبر: 81862347
T T
۰ نفر
رئیس سازمان راهداری:چهار هزار دستگاه اتوبوس در پایانه های مرزی جنوب و غرب كشور مستقر شد

آبادان-ایرنا-معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت:چهار هزار دستگاه اتوبوس به منظور انتقال زائران اربعین حسینی به مبادء سفر در سه مرز مهران، چذابه و شلمچه مستقر شد.

داوود كشاورزیان شامگاه سه شنبه در حاشیه بازدید معاون اول رییس جمهوری از زیرساخت های مرز بین المللی شلمچه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا گفت:بر اساس برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته با شركت های حمل و نقل مسافربری كشور، ناوگان اتوبوسرانی برای جابجایی زائران آماده باش است.
وی ادامه داد:مشكلی در خصوص جابجایی زائران در این سه نقطه مرزی وجود ندارد و در صورت نیاز نیز، تعداد اتوبوس های اعزامی به مرز افزایش می یابد.
معاون وزیر راه و شهرسازی از زائران اربعین خواست، هنگام بازگشت به كشور و مبداء سفر، ضمن رعایت قوانین ایمنی، به میزان كافی استراحت كرده و از عجله در رانندگی نیز پرهیز كنند.
معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر كشور و سعید اوحدی رییس سازمان حج و زیارت عصر سه شنبه به منظور دیدار از روند خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در شلمچه از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان وارد منطقه آزاد اروند شدند.
3017/3015/6125

سرخط اخبار استان‌ها