مردم از مسوولين انتظار كار دلسوزانه و پاسخگويي صادقانه دارند

قزوين - ايرنا- معاون سياسي امنيتي استاندار قزوين گفت: در نظام جمهوري اسلامي مسووليت امانتي الهي است و مردم نيز از مسوولان خود انتظار كار دلسوزانه و پاسخگويي صادقانه دارند.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي استانداري قزوين 'ايوب رحيمي' در جلسه بررسي مشكلات بخش محمديه كه در دفتر امام جمعه اين شهر و با حضور مديران كل حوزه سياسي، مديركل حراست استانداري، فرماندار البرز، بخشدار، شهرداران و اعضاي شوراهاي اسلامي بخش برگزار شد، افزود: بايد خدا را شاكر باشيم كه در نظام مقدس جمهوري اسلامي عمر كاري و خدمتي خود را مي گذرانيم و نعمت خدمتگذاري به مردم در اين مسووليت ها به ما واگذار شده است.
وي اظهاركرد: تواضع و پاسخگويي از ويژگيهاي يك مدير موفق است و مردم طالب پاسخگويي صادقانه هستند و بهترين كار خدمت به مردم است.
رحيمي بيان كرد: موقعيت جغرافيايي استان و به خصوص شهرستان البرز به گونه اي است كه پديده مهاجرت در آن بالا است، لذا مسايل اجتماعي، اقتصادي نيز در اين شهرستان با محدوديتهايي مواجه خواهد بود كه بحمدالله تاكنون با درايت و تجربه مديران با تجربه شهرستان به بهترين شكل مرتفع شده است.
وي خاطرنشان كرد: با وجود تمامي مشكلات موجود، لازم است كه مردم و مسوولين در كنار يكديگر باشند و فضايي را ايجاد كنيم تا در انتخابات حضور حداكثري مردم را شاهد باشيم و از سوي ديگر مسوولين نيز تلاش كنند تا آسايش و امنيت شهروندان فراهم شود.
رحيمي در ادامه يادآور شد: ساخت و سازهاي شكل گرفته و تراكم جمعيت مسائل اجتماعي را در پي خواهد داشت كه مديريت اين مسايل و آسيب شناسي موارد موجود از وظايف اولويت دار است .
معاون سياسي و امنيتي استانداري تصريح كرد: موضوع بالا آمدن آب رودخانه ها با توجه به ساخت و سازهاي شهري بگونه اي است كه نيازمند باز بيني وضعيت امكانات و پيش بيني قبل از بروز بحران است.
گفتني است در ادامه اين نشست شهرداران و اعضا شورا اسلامي شهرهاي محمديه ، بيدستان و شريفيه ، نماينده ادارات و دهياران و رياست دادگستري بخش محمديه از مشكلات آبرساني، بهداشت، زمين هاي اوقافي مطالبي بان كردند و خواستار همكاري و همراهي معاونت سياسي استاندار و فرماندار شهرستان در خصوص مرتفع نمودن مشكلات شدند.
3013/ 6128