۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۷:۲۴
کد خبر: 81791949
T T
۰ نفر

شهادت 4 فلسطینی در حمله صهیونیست ها به شرق غزه

۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۷:۲۴
کد خبر: 81791949
شهادت 4 فلسطینی در حمله صهیونیست ها به شرق غزه

تهران – ایرنا – نظامیان رژیم صهیونیستی روز جمعه با حمله به تظاهرات مردم در شرق غزه دستكم 4 فلسطینی را شهید و 20 تن دیگر را زخمی كردند.

به گزارش خبرگزاری فلسطین (وفا)٬ نظامیان صهیونیست با یورش به تظاهرات مردم در شرق غزه كه همزمان با روز خشم فلسطینی ها برگزار شد٬ با جوانان فلسطینی درگیر شدند و شماری را به ضرب گلوله زخمی كردند.
در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه نیز یك شهروند فلسطینی بر اثر شلیك گلوله نظامیان صهیونیستی شهید و یك تن دیگر زخمی شد.
در حمله روز گذشته (پنجشنبه) نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه «شعفاط» در بیت المقدس 2 فلسطینی كشته و دهها تن دیگر زخمی شدند.
مناطق مختلف سرزمین های اشغالی طی 2 روز گذشته شاهد درگیری شدید میان فلسطینی ها و نیروهای صهیونیستی بوده است. صهیونیست ها در این درگیری ها دستكم 40 فلسطینی را در كرانه باختری و بیت المقدس اشغالی بازداشت كرده اند.
براساس این گزارش، مسجدالاقصی و اماكن مقدس اطراف آن در هفته های اخیر صحنه درگیری شدید فلسطینی ها با شهرك نشینان و نظامیان رژیم صهیونیستی بوده است. این درگیری ها ماه گذشته و پس از ورود 120 شهرك نشین و وزیر كشاورزی رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی آغاز شد.
از سوی دیگر، نیروهای اشغالگر شامگاه پنجشنبه، روستای «برطعه» در جنوب غربی جنین را به عنوان منطقه بسته نظامی اعلام كردند.
«توفیق قبها» از اعضای شورای این روستا گفت كه نظامیان صهیونیست با حمله به این روستا، این مكان را به عنوان منطقه بسته نظامی اعلام كردند و علاوه بر توقیف خودروهای ورودی به روستا، به بازرسی خودروها پرداختند كه این امر سبب مختل شدن رفت و آمد افراد شد.
در پی احداث دیوار حایل، این روستای فلسطینی از كرانه باختری جدا و به اراضی اشغالی الحاق شد.
خاورم**9365**9109**1010