۲ شهریور ۱۳۹۴، ۲۱:۴۹
کد خبر: 81732752
T T
۰ نفر
تقویم زمانی برنامه های هفته دولت امسال در كهگیلویه وبویراحمداعلام شد

یاسوج - ایرنا - مدیركل حوزه ریاست استانداری كهگیلویه و بویراحمد تقویم زمانی اجرای برنامه های هفته دولت سال جاری در این استان را اعلام كرد.

سید محمد موحدپور عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این برنامه ها از دوم تا هشتم شهریور امسال به ترتیب در شهرستان های بویراحمد، بهمئی، كهگیلویه، چرام، باشت، لنده، گچساران و دنا اجرا می شود.
وی بیان كرد: پروژه های عمرانی شهرستان های بویراحمد، كهگیلویه، چرام و گچساران با حضور سید موسی خادمی استاندار كهگیلویه و بویراحمد كلنگ زنی و یا افتتاح خواهد شد.
موحدپور اظهار كرد: طرح های عمرانی شهرستان های باشت و بهمئی با حضور پژمان نیك اقبالی معاون عمرانی استاندار كهگیلویه و بویراحمد كلنگ زنی و یا به بهره برداری می رسد.
وی عنوان كرد: پروژه های عمرانی شهرستان دنا با حضور فتاح محمدی معاون سیاسی، امنیتی استاندار كهگیلویه و بویراحمد كلنگ زنی و یا افتتاح خواهد شد.
موحدپور ابراز داشت: طرح های عمرانی شهرستان لنده نیز با حضور مجید محنایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار كهگیلویه و بویراحمد كلنگ زنی و یا به بهره برداری می رسد.
وی افزود: مسوولیت اجرای برنامه یك روزه هفته دولت امسال در هر یك از شهرستان های كهگیلویه و بویراحمد و دعوت از مدیران اجرایی این استان بر عهده فرمانداری هر شهرستان است.
موحدپور گفت: حضور مدیران دستگاه های خدمات رسان و نهادهای حمایتی كهگیلویه و بویراحمد در تمام برنامه های هفته دولت امسال الزامی است.
در هفته دولت امسال 206 پروژه عمرانی در كهگیلویه و بویراحمد افتتاح و یا كلنگ زنی می شود كه از این تعداد 171 مورد عمرانی و 35 مورد نیز اقتصادی است.
از مجموع 171 طرح عمرانی كهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت امسال 48 مورد افتتاح و مابقی نیز كلنگ زنی خواهد شد.
اعتبار هزینه شده و یا تخصیص یافته برای پروژه های عمرانی و اقتصادی قابل افتتاح و كلنگ زنی كهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت امسال افزون بر 178 میلیارد تومان است.
اعتبار هزینه شده برای طرح های اقتصادی كهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت امسال 400 میلیارد ریال و اعتبار پیش بینی شده برای پروژه های كلنگ زنی این استان نیز 130 میلیارد ریال است.
امروز و در نخستین روز هفته دولت 75 طرح عمرانی با حضور جمعی از مسوولان اجرایی كهگیلویه و بویراحمد در بخش های مختلف در شهرستان بویراحمد افتتاح و یا كلنگ زنی شد.
از این تعداد پروژه 61 مورد با اعتباری افزون بر 660 میلیارد ریال افتتاحی و 14 مورد با پیش بینی اعتبار 70 میلیارد ریال نیز كلنگ زنی بوده است.
سید موسی خادمی استاندار كهگیلویه و بویراحمد شامگاه سه شنبه سوم شهریور 94 و در دومین روز از هفته دولت با حضور در شبكه دنا به تشریح عملكرد و بیان دستاوردهای دولت یازدهم در دو سال اخیر خواهد پرداخت.
7535/6162