۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۹
کد خبر: 81666906
T T
۰ نفر

99 محكوم مالی تربت حیدریه در انتظار یاری خیرین

۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۹
کد خبر: 81666906
99 محكوم مالی تربت حیدریه در انتظار یاری خیرین

تربت حیدریه - ایرنا - رییس زندان تربت حیدریه گفت: 99 نفر از محكومان مالی و زندانیان مرتكب جرایم غیرعمد در این شهرستان برای آزادی به یاری خیرین چشم دوخته اند.

احمد رضا روشن دل روز چهارشنبه در حاشیه مراسم جشن گلریزان طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای آزادی این تعداد از محكومان مالی در مجموع 20 میلیارد ریال مورد نیاز است.

وی اظهار كرد: خیرین و نیكوكاران، پارسال 64 نفر از زندانیان مرتكب جرایم مالی و غیرعمد را در تربت حیدریه آزاد كرده و به آغوش خانواده هایشان بازگرداندند.

وی گفت: در جشن گلریزان كه برای اولین بار در این شهرستان برگزار شد خیرین یك میلیارد و 700 میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد كمك كردند.

روشندل ابراز امیدواری كرد ستاد دیه با همیاری مردم نیكوكار تربت حیدریه بتواند امسال نیز تعداد قابل توجهی از اینگونه زندانیان را به جمع خانواده هایشان بازگرداند.

وی از مساعدت خیرین تربت حیدریه برای همدردی و جمع آوری كمك قدردانی كرد و افزود: انجام كار خیر در ماه مبارك رمضان ثواب و اجر بسیار دارد.

رییس زندان تربت حیدریه بیان كرد: واحد مددكاری زندان در این شهرستان با پیگیری و تلاش مجدانه بارها توانسته است خانواده های مددجویان را همیاری و در آزادی آنان سهم بسزایی داشته باشد.

مركز شهرستان 250 هزار نفری تربت حیدریه در 150 كیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

8005 / 6053