۱۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۳۷
کد خبرنگار: 1004
کد خبر: 85072392
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آزادی ۳۵ زندانی در تربت‌حیدریه نیازمند ۲۱۰ میلیارد ریال کمک نیکوکاران است

تربت‌حیدریه - ایرنا - مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان تربت‌حیدریه گفت: زمینه آزادی ۳۵ مددجوی محکوم مالی جرایم غیرعمد از زندان و برگشتن آنها به آغوش گرم خانواده، در صورت کمک ۲۱۰ میلیارد ریالی نیکوکاران در این شهرستان فراهم می شود.

علی حسن‌پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۰ نفر از این مددجویان به سبب ناتوانی در پرداخت بدهی یا دیه در مجموع به مبلغ ۱۸۵ میلیون تومان و هشت نفر جمعا با ۸۰۰ میلیون تومان بدهکاری در زندان به سر می برند.

وی با بیان اینکه همه این مددجویان مرد هستند، گفت: در صورت مشارکت نیکوکاران و آزادی این افراد خانواده های زیادی شاد می شوند ضمن اینکه در بنیه اقتصادی خانوار آنها تاثیر بسزایی خواهد داشت.

حسن پور خاطرنشان کرد: سال گذشته ۴۱ نفر مددجو پس از پرداخت بدهی ۶۰۰ میلیون تومانی آزاد شدند و انتظار می رود با مساعدت نیکوکاران امسال افراد بیشتری از زندان تربت حیدریه آزاد شوند.

وی اظهار کرد: ۸۰ خیر نیکوکار بصورت مستمر و دائم و ۳۰۰ تا ۴۰۰ خیر دیگر به تناوب در زمان ها و مناسبت های مختلف با انجمن حمایت از زندانیان تربت حیدریه همکاری و تشریک مساعی دارند.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان تربت‌حیدریه با بیان اینکه بر اساس سنت همه ساله جشن گلریزان اواخر همین هفته و در شب ولادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود، ابراز امیدواری کرد نیکوکاران زیادی در آن مشارکت کنند.

حسن پور افزود: در طول سال نیز به مناسبت های مختلف جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد برگزار می شود ضمن اینکه نیکوکاران می توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب بانک ملی شماره حساب ۰۱۰۶۷۲۸۴۳۳۰۰۱ ویژه آزادی زندانیان بدهکار در تربت حیدریه واریز کنند.

به گفته وی، جرایم غیر عمد مواردی همچون ناتوانی در پرداخت دیه سوانح رانندگی یا مهریه همسر را شامل می شود که باعث شده برخی مددجویان به خاطر آن چند سال در زندان گرفتار باشند.

تربت حیدریه در فاصله ۱۵۰ کیلومتری مشهد واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha