۴۱ زندانی تربت‌حیدریه در انتظار لطف افراد نیکوکار هستند+فیلم

تربت‌حیدریه- ایرنا- رییس اداره زندان تربت‌حیدریه گفت: اکنون در زندان این شهرستان ۴۱ نفر زندانی محکوم مالی و جرایم غیرعمد داریم که برای آزادی آنها مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال نیاز است.

به گزارش ایرنا، حسین رحیمی یکشنبه شب در آیین جشن گلریزان افزود: از این تعداد چهار نفر از آنها مبلغ ۲ میلیارد ریال نیاز داشتند که امشب با لطف افراد نیکوکار، آزاد شدند.

وی گفت: پارسال نیز ۲۸۵ زندانی جرایم غیرعمد داشتیم که از این تعداد ۱۶۵ نفر با ارفاق قضایی، قبول اعسار (تنگدستی محکوم) و همچنین اخذ رضایت شاکیان که توسط واحد مددکاری تربت‌حیدریه انجام شد، آزاد شدند.

رحیمی افزود: ۷۴ نفر محکوم نیازمند به مبلغ ۵۳ میلیارد ریال نیز از طریق افراد خَیر و کمک‌های نقدی که به حساب انجمن حمایت واریز زندانیان واریز شد، آزاد شدند.

رییس زندان تربت‌حیدریه تصریح کرد: همچنین از شاکیان معادل ۶۵۰ سکه تخفیف اخذ و همچنین واحد مددکاری مبلغ سه میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال از شاکیان تخفیف گرفتند.

وی در ادامه گفت: در روزهای اخیر نیز ۲ فرد نیکوکار بدهی پنج نفر محکوم به مبلغ یک میلیارد ریال را در تربت حیدریه متقبل شدند.

به گزارش ایرنا، زندان تربت‌حیدریه زندانیان پنج حوزه قضاییه شهرستانهای تربت‌حیدریه، خواف، رشتخوار، مه‌ولات و زاوه را در خود ساماندهی کرده‌است.

بر پایه این گزارش، یک زندانی زن نیز امشب با پرداخت ۷۰۰ میلیون ریال توسط افراد نیکوکار به دستور مستقیم رییس دادگستری تربت‌حیدریه آزاد شد.

شهرستان ۲۲۴ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب‌ مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha