۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۴۹
کد خبر: 81646105
T T
۰ نفر

20 هكتار از اراضي مرتعي استان اردبيل رفع تصرف شد

۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۴۹
کد خبر: 81646105
20 هكتار از اراضي مرتعي استان اردبيل رفع تصرف شد

اردبيل - ايرنا - معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان اردبيل از رفع تصرف از 20 هكتار از اراضي مرتعي اين استان در سال گذشته خبر داد.

يوسف خدادادي روز يكشنبه در جلسه شوراي حفظ حقوق بيت المال در امور اراضي ملي و منابع طبيعي استان افزود: اين اقدام در نتيجه اقدامات شوراي حفاظت از اراضي ملي انجام و از تخريب و تصرف مراتع استان پيشگيري و حكم خلع يد 766 هكتار از مراتع در مراجع قضايي استان صادر و اجرا شد.

وي به اقدامات مثبت و پيشگيرانه انجام شده توسط دستگاه قضايي و ساير سازمان ها و ارگان هاي مرتبط با منابع طبيعي و اراضي ملي اشاره كرد و گفت: در برخورد با همه متخلفان و مجرمين در اين زمينه از مردم عادي و يا سازمان هاي دولتي و غير دولتي هيچ مماشاتي نخواهيم داشت.

او اظهار كرد: سيستم قضايي استان با تشكيل جلسات متعدد و با اتخاذ رويه مناسب قضايي به صورت جدي براي حفاظت از اراضي ملي و منابع طبيعي اقدام مي كند.

به گزارش روابط عمومي دادگستري اردبيل ، ناصر عتباتي دادستان عمومي و انقلاب اردبيل هم در اين جلسه با اشاره به برگزاري همايش دادستان هاي مراكز استان ها با حضور دادستان كل كشور و وزراي مربوط از عزم و اراده جدي و نگاه ويژه سيستم قضايي به حفظ اراضي ملي و منابع طبيعي خبر داد.

وي افزود: سازمان ها و ارگان ها با عمل به وظايف ذاتي خود مي توانند گام موثري در زمينه حفظ حقوق بيت المال و صيانت از ثروت ملي بردارند.

6018

سرخط اخبار استان‌ها