۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۴
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85489760
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ تن هیزم جنگلی قاچاق در شهرستان نمین کشف شد

۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۴
کد خبر: 85489760
۱۰ تن هیزم جنگلی قاچاق در شهرستان نمین کشف شد

اردبیل - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از کشف ۱۰ تن هیزم جنگلی قاچاق توسط ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان نمین خبر داد.

محمود قلی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: با هوشیاری و اقدام به موقع ماموران پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان نمین یک دستگاه کامیون حامل ۱۰ تن هیزم جنگلی قاچاق در یکی از روستاهای شهرستان نمین شناسایی و پس از اخذ دستور قضایی با همکاری عوامل نیروی انتظامی توقیف شد.

وی گفت: در این رابطه یک متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی و رسیدگی به مراجع قضایی استان معرفی شد.

وی اظهار کرد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت شبانه‌روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل بیان کرد: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه‌ای همگانی بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

قلی زاده از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی، تخریب منابع طبیعی و قاچاق فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را از طریق شماره تلفن های رایگان ۱۵۰۴ و ۱۳۹ به مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

شهرستان نمین در ۳۰ کیلومتری شرق اردبیل در مسیر جاده ارتباطی اردبیل - آستارا واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha