۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۵۸
کد خبر: 81628107
T T
۰ نفر
نخستين گردهمايي ملي خيرين و واقفين آموزش عالي برگزار مي شود

تهران-ايرنا- معاون اداري، مالي و مديريت منابع وزارت علوم، تحقيقات و فناوري از برگزاري نخستين گردهمايي ملي خيرين و واقفين آموزش عالي با حضور محمد فرهادي در 21 خرداد ماه سال جاري در شهر مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگي ايرنا، محمد حسين اميد با اشاره به تاكيد صورت گرفته از جانب مقام معظم رهبري در سياست هاي كلي ابلاغي علم و فناوري مبني بر استفاده از ظرفيت هاي خيرين و واقفين در اين عرصه و نيز راهبرد دولت در استفاده از ظرفيت هاي مردمي در پيشبرد امور، برگزاري اين گردهمايي را نقطه عطفي در تاريخ آموزش عالي كشور معرفي كرد.

معاون اداري، مالي وزارت علوم در ادامه صحبت هاي خود، پيشنهاد برنامه ريزي و برگزاري اين گردهمايي را از جانب خيرين عنوان كرد و ضمن تقدير از نيت خيرخواهانه و حمايت هاي بي شائبه خيرين آموزش عالي؛ برخي از آنها را حاميان و تامين كننده تمامي هزينه هاي مالي اين گردهمايي معرفي كرد.

براساس گزارش روابط عمومي وزارت علوم ، قائم مقام ستاد خيرين وزارت علوم، جمعي از خيرين و واقفين آموزش عالي و روساي دانشگاه ها و پارك هاي علم و فناوري را از شركت كنندگان در اين گردهمايي عنوان كرد.

وي همفكري، هماهنگي و هم افزايي هر چه بيشتر به منظور تبيين و ترويج گفتمان خيرين آموزش عالي و نيز افزايش نقش و جايگاه فرهنگ وقف و امور خيريه در پيشبرد امور و استفاده حداكثري از تمامي ظرفيت هاي مردمي براي توسعه و تقويت عرصه علم و فناوري را از مهم ترين اهداف اين گردهمايي معرفي كرد.

دبير ستاد خيرين وزارت علوم، تكريم و تجليل خيّرين را از ديگر اهداف اين گرهمايي عنوان كرد و با اشاره به بي سابقه بودن آن، اين گردهمايي را نقطه عطفي در تاريخ آموزش عالي كشور معرفي كرد.

فراهنگ**9187**1601**
۰ نفر