۲۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۳۸
کد خبر: 80900204
T T
۰ نفر
شهيد تهراني مقدم و ديگر شهداي غدير پيشتازان عرصه اقتدار موشكي كشور هستند

تهران- ايرنا- بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس در اطلاعيه اي از سردار سرلشكر شهيد « حسن تهراني مقدم» و ديگر شهداي غدير به عنوان پيشتازان عرصه اقتدار موشكي و بازدارندگي كشور ياد كرد كه براي هميشه جاودانه خواهند ماند.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس، در اين اطلاعيه آمده است: ذكر نام و ياد غرورآفرين سردار عاليقدر و پارساي بي ادعا شهيد حسن تهراني مقدم و ديگر شهداي غدير منشاء حركت ها و تلاش هاي سترگ و تعيين كننده براي صيانت از عزت و سربلندي ميهن اسلامي خواهد بود.

اين اطلاعيه در ادامه مي افزايد: ذكر نام اين شهيدان همچنين تبلوربخش به اراده و عزم راسخ ايرانيان در عرصه پاسداري از آرمان ها و ارزش هاي انقلاب و نظام جمهوري اسلامي ايران خواهد بود.

در اين اطلاعيه تصريح شده است: هرچه امروز سردار مخلص و بسيجي شهيد حسن تهراني مقدم در بين ما نيست اما نقش و همت او بر روي سامانه ها و توانمندي هاي افتخار آميز سپاه پاسداران انقلاب اسلامي حك و راهنماي ادامه دهندگان راه پدر موشكي ايران و آن دانشمند صالح و مظلوم قرار خواهد گرفت.

در ادامه اين اطلاعيه از آحاد مختلف مردم قدر شناس و ولايتمدار ايران اسلامي براي حضور پرشور و با شكوه در آيين هاي گراميداشت دومين سالگرد شهادت سرلشكر حسن تهراني مقدم و همرزمان شهيدش در سراسر كشور و به ويژه استان تهران دعوت شده است.

سردار سرلشكر شهيد حسن طهراني مقدم پدر موشكي ايران، 21 آبان ماه سال 1390 بر اثر انفجار در يكي از مراكز تحقيقاتي سازمان جهاد خودكفايي سپاه به همراه جمع ديگري از همرزمان خود در حوزه موشكي به شهادت رسيدند.

سيام**7261**1478
۰ نفر