موفقیت ایران در عرصه موشکی مدیون مقاومت است + فیلم

یزد - ایرنا - برادر شهید تهرانی مقدم گفت: موفقیت چشمگیر ایران در عرصه موشکی طی سال‌های اخیر با وجود دشمنی استکبار، مدیون فرهنگ مقاومت و شهادت است.

به گزارش ایرنا، محمد تهرانی مقدم جمعه شب در جمع مردم مهریز یزد با اشاره به موفقیت‌های اخیر کشورمان در عرصه موشکی افزود: دانشمندان جوان، مومن و انقلابی ایران اسلامی با پیروی از شهیدان و اهداف الهی هر روز به موفقیت‌های جدید در عرصه‌های مختلف و بخش موشکی می‌رسند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و شهید تهرانی مقدم پدر موشکی ایران ادامه داد: توانایی در عرصه نظامی و داشتن عزت و اقتدار در عرصه‌های داخلی و جهانی همه ناشی از ایمان، ایثار، روحیه ولایتمداری و بصیرت انقلابی است.

رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: دست‌یابی اخیر پاسداران دلاور به موشک فتاح از چنان اهمیتی برخوردار است که دشمنان نظام و انقلاب بر خلاف میل باطنی خود مجبور به اعتراف به نقش و اهمیت آن دارند و این مایه عزت و اقتدار است.

تهرانی مقدم اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در مقابل موفقیت‌های مختلف ایران عددی نیستند و امروز کشورمان نه تنها در عرصه نظامی و موشکی که در عرصه‌های دیگر در جایگاه ارزشمندی قرار دارد و این نشان دهنده روحیه ایمان و عزت و استقامت ملت ایران است.

وی گفت: مسئولان باید در هر پست و مقامی، همانند شهیدان قدر مردم و کشور را بدانند و تمامی وقت خود را صرف رسیدگی به حل نیازها و مشکلات مردم کنند؛ این رویه و روحیه یک ضرورت برای کشور است و همه در قبال خون های شهیدان مسئولیت داریم.

سردار سرلشکر شهید حسن تهرانی مقدم پدر موشکی ایران، ۲۱ آبان سال ۱۳۹۰ بر اثر انفجار در یکی از مراکز تحقیقاتی سازمان جهاد خودکفایی سپاه به همراه جمع دیگری از همرزمان خود در حوزه موشکی به شهادت رسیدند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha