۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۲۹
کد خبر: 80769806
T T
۰ نفر

نقد منصفانه خبرنگاران را ارج مي نهيم

۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۲۹
کد خبر: 80769806
نقد منصفانه خبرنگاران را ارج مي نهيم

شيراز- مديركل ورزش و جوانان استان فارس گفت:نقد منصفانه اصحاب رسانه و خبرنگاران را ارج مي نهيم و براي آن ارزش بسياري قائل هستيم.

سید غلامرضا كمانه ، به مناسبت پاسداشت یاد وخاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار در گفت و گو با ایرنا افزود:تفكرسالم ، حفظ حرمت قلم كه درقران مجید به آن اشاره شده است ونوع ارتباط سازنده درحوزه خبر بسیار مهم است تا خبرنگاران به تبع این شرایط بتوانند ارتباط موثری با مردم و مسوولان برقرار كنند.

وی بیان كرد:بدون تردید تیز بینی و بیطرفی خبرنگاران دلسوزی كه ورزش فارس را رصد می كنند، می تواند در شناسایی نقاط قوت و ضعف این عرصه، نقش موثری داشته باشد.

كمانه اضافه كرد: آنهایی كه قلم خود را برای بررسی و آنالیز ورزش فارس به رشته تحریردرمی آورند ضروری است با برخورداری از اطلاعات جامع و صحیح به نقد و بررسی بپردازند تا درنهایت اخبار درست در اختیار مردم كه بهترین داورهستند، قرار گیرد.

قهرمان پیشین پرش ارتفاع ایران ، افزود: در دنیای كنونی و عصر ارتباطات هیچ چیز پنهان نمی ماند از این رو لازم است كه واقعیت ها را به مردم بگوییم تا آنها اعتماد خود را نسبت به رسانه ها از دست ندهند.

این پیشكسوت ورزش فارس ضمن تقدیرازتلاش اصحاب رسانه این استان ، بیان كرد :شایسته است رسانه ها حرمت و جایگاه ورزش را حفظ و از پرداختن به حاشیه هایی كه منجر به اختلاف در میان جامعه ورزش می شود ، جدا پرهیز كنند.

مدیركل ورزش وجوانان استان فارس اضافه كرد:دربرخی مواقع مشاهده می كنیم كه به راحتی حرمت ها شكسته می شود و این امر به زیان ورزش و جامعه است .

كمانه افزود:حیثیت اعتبار افراد به دست خبرنگاران سپرده شده است و این مسوولیت و رسالت بزرگی است كه باید در حفظ آن كوشا باشند

اوادامه داد:امیدواریم باایجاد فضای هم افزایی وكارشناسانه میان اداره كل ورزش وجوانان فارس وخبرنگاران در بهبود ورزش فارس گام های اساسی و پایدار برداریم.ك/3

7368 /679