۳۱ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8067419
T T
۰ نفر
سخنگوی حماس: کشتار شهروندان فلسطینی نتیجه نشست عباس با اولمرت است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/01/31 سیاسی.مبارزه سیاسی تهران - یک سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس تاکید کرد: کشتار وحشیانه ملت بی دفاع فلسطین به دست صهیونیست ها، نتیجه مستقیم دیدارهای صمیمانه و گرم رییس تشکیلات خودگردان فلسطین با نخست وزیر رژیم صهیونیستی است.
به گزارش ایرنا، مرکز اطلاع رسانی فلسطین روز شنبه به نقل شیخ یوسف فرحات افزود: دیدارهای حمود عباس با ایهود اولمرت، سرپوشی سیاسی بر جنایتهای اشغالگران قدس در نوار غزه و کرانه باختری است و سبب انحراف افکار عمومی جهانیان از این جنایات می شود.
بنابر این گزارش، فرحات، تداوم دیدارهای رئیس تشکیلات خودگردان با نخست وزیر رژیم صهیونیستی را خیانتی بزرگ در حق ملت، شهدا، اسرا و آرمان فلسطین برشمرد.
این چهره مبارز در بخشی دیگر از سخنانش متذکر شد:جنایات هولناک و زشتی که اشغالگران قدس مرتکب می شوند، نشان می دهد، حرف و حدیثهای آنان در مورد آتش بس تنها مصرف تبلیغاتی دارد.
سخنگوی حماس، رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان را مسوول جنایات نظامیان اشغالگر دانست، جنایاتی که در برابر دیدگان جامعه جهانی انجام می شود.
وی افزود: با وجود جنایات بی امان اشغالگران قدس، ملت فلسطین هرگز تسلیم ماشین جنگی رژیم صهیونیستی نمی شود و هرگز علیه دولت مشروع و منتخب خود قیام نمی کند.
فرحات، از گردان های قسام برای عملیات میدان مرگ که به هلاکت چهار نظامی صهیونیست انجامید، تشکر کرد و از ملت فلسطین خواست تا صبر را چاشنی مقاومت و پایداری خود سازد.
صویر**1880** 1549 شماره 079 ساعت 11:59 تمام
۰ نفر