۱۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۰۰
کد خبر: 80602320
T T
۰ نفر
برنامه اجراي نمايش هاي تئاترشهر، سنگلج و تالار هنر اعلام شد

تهران - چهار اثر نمايشي اجراهاي خود را در تالارهاي مجموعه تئاترشهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر آغاز كردند.

به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، نمایش 'پلكان' به كارگردانی هادی مرزبان از پنجشنبه (15 فروردین ماه) اجرای خود را در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر از سر گرفت.

نمایش 'پلكان' نوشته زنده یاد اكبر رادی و كارگردانی هادی مرزبان با تغییر در ساعت اجرا ساعت19به مدت 120 دقیقه و قیمت بلیت 12 هزار تومان در تالار اصلی به صحنه می رود.

دانیال حكیمی، ایرج راد، صدر الدین حجازی، علی رامز، امیر یل ارجمند، روح الله كمانی، حسین پرستار، مهدی عبادتی، مژگان خالقی، محمد اعلایی، علی خازنی، محمد اسدی، علیرضا ناصحی، مجید غفاری، پرستو دامغانی، عباس شاه محمدزاده، اكبر داودی، شبیر پرستار، مرتضی ریحانی، علی مرادی، سینا فتح الله زاده، مهرام شجاع، امیر عبادی، حسان الدین علم الهدی، رضا جلالوند، حسام بوربور، حسن عسگری و امیر ساعدی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

در كارگاه نمایش هم نمایش 'مرده ریگ' نوشته تهمینه محمدی و كارگردانی غزل اسكندر نژاد ساعت 18 به مدت 75 دقیقه و قیمت بلیت شش هزار تومان میزبان علاقه مندان تئاتر است.

بهناز جعفری، نسیم ادبی ، فهیمه امن زاده و مهدی صباغی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

تماشاخانه سنگلج كه از 15 فروردین با اجرای نمایش ' تولدت مبارك سامی' با كارگردانی صاحب آهنگر پذیرای تماشاگران تئاتر است، به مدت چهار روز بصورت نیم بهاء پذیرای تماشاگران این اثر نمایشی می شود.

نمایش ' تولدت مبارك سامی' نوشته فاطمه مكاری است و با كارگردانی صاحب آهنگر از یكشنبه 18 (فروردین ماه) الی چهارشنبه (21 فروردین ماه) بصورت نیم بهاء برای عموم تماشاگران اجرا می شود و هدیه این تماشاخانه در آغاز سال 92 برای تماشاگران خود محسوب می شود.

این نمایش كه اثری ملودرام اجتماعی با تم جنایی است، سال گذشته با شركت در بخش تئاتر مناطق سی و یكمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر موفق به كسب پنج عنوان برتر نویسندگی، كارگردانی، بازیگری زن و طراحی صحنه شد.

در این نمایش محبوبه ارمیانی، حسین قربانی، فاطمه مكاری و صاحب آهنگر به عنوان بازیگر حضور دارند.

علاقه مندان به تماشای این نمایش می توانند هر روز ساعت 19 به غیر روزهای شنبه به تماشاخانه سنگلج، به نشانی میدان حسن آباد، ضلع جنوبی پارك شهر، خیابان بهشت، تماشاخانه سنگلج مراجعه فرمایند.

اجرای نمایش 'سه ماهی كوچولو' به نویسندگی 'منصورخلج' و كارگردانی 'محسن صفری' از تاریخ 18 فروردین ماه ساعت 19 و 30 دقیقه در تالار هنر اجرا خواهد شد.

در قصه نمایش سه ماهی كوچكی در بركه ای زندگی می كنند ، یكی از این ماهی ها خوشخواب است و دیگری بازی گوش و آن یكی آینده نگر، از قضا روزی دو شكارچی به صورت اتفاقی به این بركه می رسند و تصمیم می گیرند آنها را شكار كنند...

در این اثر نمایشی ملیحه مقیمی اسفندآبادی، مریم صیاد مقدم، ندا شامی نوری، بهمن داداشی و مهدی مقیمی اسفندآبادی به عنوان بازیگر حضور دارند.

فراهنگ(5)**9266 ** 1418