۱۷ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۳۷
کد خبر: 80487493
T T
۰ نفر
'ادامه‌ي آفتاب' مجموعه شعر آييني شاعران جوان استان كرمان روانه بازار كتاب شد

تهران - 'ادامه‌ي آفتاب' مجموعه شعر آييني شاعران جوان استان كرمان به كوشش مجتبي احمدي و با مقدمه سيد علي ميرافضلي روانه بازار كتاب شد.

به گزارش روز یكشنبه ایرنا از حوزه هنری ، شعرهای 13 شاعر جوان در حوزه ادبیات آیینی از استان كرمان در این مجموعه گنجانده شده است.

هدف از گردآوری این مجموعه تشویق شاعران مستعدی است كه شعرهای آنان در كنگره ها و جشنواره های ادبی منتخب و برگزیده شده اند.

عمده شعرهای 'ادامه آفتاب' با موضوع عاشورا است كه در آن اسامی شاعرانی چون: مجتبی احمدی، علی اسدی، آرزو كبیری نیا، نسترن موحدی نیا، سمانه میرزایی و... دیده می شود.

انتشارات سوره مهر 'ادامه‌ی آفتاب' تولید حوزه هنری استان كرمان در قطع رقعی و در شمارگان دو هزار و 500 نسخه منتشر كرده است .



* مجموعه داستان های انقلابی 'نادر ابراهیمی' تجدید چاپ می شود

پنج عنوان كتاب مرحوم 'نادر ابراهیمی'با موضوع انقلاب اسلامی كه وی در همان اوایل پیروزی انقلاب نوشته بود از سوی انتشارات سوره مهر با ویرایش و تصویرسازی مجدد منتشر خواهد شد.

'نیروی هوایی'، 'پدر چرا توی خانه مانده است'، 'برادرت را صدا كن'، 'جای او خالی'، 'سحرگاهان همافران اعدام می‌شوند' پنج كتاب داستان ابراهیمی هستند كه قرار است به زودی منتشر شوند.

زنده یاد ابراهیمی این كتاب‌ها را با الهام از حوادث و رویدادهای انقلاب برای گروه سنی نوجوان نوشته بود.

انتشارات سوره مهر (وابسته به حوزه هنری) برای تجدیدچاپ چندین جلد از كتاب‌های نادر ابراهیمی با 'فرزانه منصوری 'همسر ابراهمی به توافق رسیده است و آثار دیگری از این نویسنده فقید نیز به زودی منتشر خواهند شد.

از جمله این آثار، كتاب های تخصصی ادبیات كودك با عنوان‌های 'آرایش و پیرایش كتاب‌های كودكان'، 'فارسی‌نویسی برای كودكان'، 'مصورسازی كتاب كودكان' و 'مراحل خلق و تولید ادبیات كودك' است كه با طراحی دوباره منتشر می‌شوند.

علاوه بر این آثار از مرحوم نادر ابراهیمی مجموعه دو جلدی 'سه دیدار با مردی كه از فراسوی باور ما می‌آید'؛ روایت داستانی درباره امام راحل(ره)، توسط سوره مهر منتشر شده كه تاكنون به چاپ هشتم رسیده است.

فراهنگ1 **1630**1588