۸ آذر ۱۳۹۱، ۱۴:۱۲
کد خبر: 80433092
T T
۰ نفر
سرمربي تيم فوتبال نساجي از صدور حكم محروميت دوبازيكن تيمش انتقاد كرد

ساري - سرمربي تيم فوتبال نساجي مازندران از صدور حكم محروميت براي دو بازيكن تيمش به دليل اتفاقات رخ داده پس از ديدار مقابل تيم اتكا گرگان انتقاد كرد.

' اسماعیل اسماعیلی ' روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا در ساری گفت : دست های پشت پرده ای كه نمی خواهند نساجی به موفقیت رسیده و خود را به لیگ برتر فوتبال كشور برساند ، از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به این تیم دریغ نمی كنند.

وی افزود : صدور حكم محرومیت برای ' مجید كاویان پور ' و ' حسین بغلانی ' ناعادلانه است و بدون تردید باشگاه نساجی برای احقاق حق این بازیكنان و تیم به آن اعتراض خواهد كرد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران شرایط كنونی تیمش را مطلوب توصیف كرد و گفت : رخ دادن این گونه مشكلات حاشیه ای سبب می شود حركت پرشتاب و رو به بالای نساجی متوقف شود و این وضعیت برای مخالفان و فرصت طلبانی كه دستشان از منافع باشگاه كوتاه شد ، مطلوب است.

وی افزود : به رغم آن كه لیگ را با شكست و تساوی آغاز كردیم ، ولی با همت بازیكنان و تلاش كادر فنی موفق شدیم از انتهای جدول فاصله بگیریم ، اما متاسفانه عده ای كه نمی توانند موفقیت نساجی را ببینند ، ما را متهم به تبانی و یا استفاده از جادوگر كردند.

او به وجود برخی كمبودها و مشكلات در تركیب تیمش اشاره كرد و ادامه داد : برای جبران این مشكلات با مساعدت باشگاه ، چند بازیكن جدید را در نیم فصل مسابقه به خدمت خواهیم گرفت.

تیم فوتبال نساجی مازندران در پایان هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال كشور با 19 امتیاز در رده پنجم گروه اول قرار دارد.

این تیم عصر فردا ، پنجشنبه ، در زمین فوتبال شهدا ساری میزبان استقلال اهواز است.ك/3

7331/1654