۳۱ شهریور ۱۳۹۱، ۱۴:۳۱
کد خبر: 80333149
T T
۰ نفر
2362 نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان استان گلستان شركت دارند

گرگان - مديركل راه و شهرسازي گلستان گفت: دو هزار و 362 نفر از مهندسان، كاردان هاي فني ساختمان و معماران حرفه اي تجربي استان در آزمون ورود به حرفه مهندسان شركت دارند.

مهندس 'محمدتقی جوان شورابی' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آزمون ورود به حرفه مهندسان، كاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران حرفه ای تجربی از روز پنج شنبه هم زمان با سراسر كشور در استان آغاز شده و دو روز ادامه دارد.

وی افزود: در روز پنج شنبه، كاردان های فنی ساختمان در رشته های عمران، معماری، برق، مكانیك، شهرسازی و نقشه برداری و مهندسان گروه های نظارت در رشته های معماری، عمران، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیك با یكدیگر به رقابت پرداختند.

به گفته جوان شورابی، آزمون ورود به حرفه مهندسان گروه طراحی رشته معماری، محاسبات عمران، تأسیسات مكانیكی، تأسیسات برقی و تعیین صلاحیت معماران حرفه ای تجربی نیز در سه پایه یك، دو و سه امروز جمعه برگزار شد.

وی، محل برگزاری این آزمون را، دانشگاه علوم كشاورزی و منابع طبیعی گرگان (پردیس 2) واقع در میدان بسیج گرگان اعلام كرد.

مدیركل راه و شهرسازی گلستان گفت: با برگزاری این آزمون، مهارت های فنی مهندسان فارغ التحصیل در رشته های نظارت، طراحی و محاسبات ساختمان های بتنی و فولادی، ارزیابی و موفق به دریافت پروانه اشتغال به كار فنی در گروه های هفت گانه عمران، معماری، برق، مكانیك، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیك می شوند.

7464/602

سرخط اخبار استان‌ها