۲۷ اسفند ۱۳۹۰، ۱۵:۴۵
کد خبر: 80044065
T T
۰ نفر

ساري - قرارگاه ستاد نوروزي فرماندهي انتظامي مازندران روز شنبه با حضور جمعي از شخصيت هاي ارشد انتظامي و مديران كل دستگاههاي اجرايي استان در ساري افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، این قرارگاه برای افزایش امنیت و جلب رضایت شهروندان و مسافران نوروزی در امور انتظامی و ترافیكی با حضور در بطن جامعه خدمات شایسته ای را همانند سنوات گذشته به مسافرین و مهمانان نوروزی در محل میدان امام مركز استان دایر شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران در حاشیه مراسم افتتاح این قرارگاه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت: در ایام تعطیلات نوروزی تمامی معاونت های و پلیس های تخصصی تحت الامر فرماندهی انتظامی استان در قرارگاه ستاد نوروزی انتظامی مركز ساری حضور دارند.

سرهنگ 'حمید رضا اسلامی' افزود: در این قرارگاه مسائل مربوط به جاده ها، ترافیك، امنیتی، انتظامی و برقراری نظم و امنیت در تعطیلات نوروزی مورد تجزیه، تحلیل و بررسی كارشنان و بازرسان و معاونت های مختلف قرار گرفته و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

وی اظهارداشت: در طرح نوروزی امسال بیش از 12 هزار نفر از كاركنان تحت الامر فرماندهی انتظامی مازندران بطور شبانه روزی در امر برقراری نظم و امنیت، روان سازی ترافیك و راهنمایی مسافران و گردشگران این خطه به حالت آماده باش هستند.

وی بیان داشت: همچنین در ایام تعطیلات نوروزی بروشور و لوح های فشرده متعدد مربوط به هشدارهای پلیس و راهنمای مكان های تفریحی و مذهبی مازندران تهیه شده و به مرور بصورت رایگان در اختیار مسافران و گردشگران كه وارد استان می شوند ارائه خواهد شد.ك/3

609/402