۲۲ اسفند ۱۳۹۰، ۱۰:۱۴
کد خبر: 80035707
T T
۰ نفر

شهركرد- مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال وبختياري از اجرا شدن طرح ' شبهه زدايي ديني و تقويت مباني اعتقادي در برابر تهاجم فرهنگي 'در اين استان خبر داد.

'حسین گنجی ' روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:نوزدهمین دوره طرح 'شبهه زدایی دینی و تقویت مبانی اعتقادی' تابستان سال 1391در این استان برگزار خواهد شد.

به گفته وی،پیش نویس اجرای این طرح كه طراح آن نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهركرد می باشد ، در شورای فرهنگ عمومی استان به تصویب رسیده است.

به گزارش ایرنا،طرح شبهه زدایی دینی و تقویت مبانی اعتقادی در برابر تهاجم فرهنگی نوزده سال پیش در شهر سامان چهارمحال وبختیاری از سوی حجت الاسلام' محمد علی نكونام' بنیان گذاری شد و سالها بعد در گلپایگان اصفهان ادامه یافت و از سال 91 نیز در چهارمحال وبختیاری اجرایی می شود.

گنجی یادآور شد: 10 شاخصه فرهنگی در كلیات شورای فرهنگ عمومی برای اهتمام ورزیدن به مبانی دینی و ملی مطرح شده است كه تحقق این شاخصه ها در راستای ارتقاء فرهنگی یك فرآیند گسترده ای را می طلبد.

وی با اشاره به كسب رتبه سوم كشوری به واسطه حضور پرشور مردم در انتخابات نهمین دوره شورای اسلامی تصریح كرد: فرهنگسازی و ایجاد نشاط جمعی ثمره فعالیت های مردم محور این نهاد های فرهنگی است.

وی تصریح كرد: كانون های تخصصی نماز در راستای ایجاد و گسترش كتابخانه ، فن آوری اطلاعات ، پژوهش ،فرهنگ مهدویت ،عفاف و حجاب ، عترت و ولایت ،عقاید اسلامی و طرح تربیتی چهره به چهره ثمرات جاودانی را در كانون های فرهنگی هنری مساجد راه اندازی شده است.

7359

سرخط اخبار استان‌ها