۳۱ فروردین ۱۳۹۸، ۸:۵۳
کد خبر: 83284803
T T
۰ نفر

زنان كارآفرين برتر انتخاب مي شوند

۳۱ فروردین ۱۳۹۸، ۸:۵۳
کد خبر: 83284803
زنان كارآفرين برتر انتخاب مي شوند

تهران- ايرنا- معاونت امور زنان و خانواده رياست جمهوري اعلام كرد؛ به منظور حمايت از زنان ايراني، زنان كارآفرين برتر در حوزه هاي مختلف اجتماعي و اقتصادي انتخاب مي شوند.

به گزارش روز شنبه خبرنگار اجتماعي ايرنا، به همين منظور سامانه انتخاب مردمي زنان كارآفرين برتر ايران در پورتال معاونت امور زنان و خانواده رياست جمهوري به آدرس اينترنتي http://women.gov.ir طراحي شده تا مردم بتوانند از اين طريق زنان كارآفرين برتر را انتخاب كنند.
در جهان امروز زنان همچنان به نقش آفريني بي بديل خود در خانه، جامعه و در ميدان انديشه و كار تداوم مي بخشند، با اين تفاوت كه حالا مي توانند با بهره مندي از نفوذ رسانه ها، خدمات خود را به جامعه بشري معرفي كنند.
زنان ايراني اكنون پيشرو و سربلند تلاش مي كنند تا با توليد و كارآفريني، دغدغه هاي مردم را به آرامش و رفاه مبدل سازند. در اين راه هزاران بانو در سراسر كشور از شهرها و روستاها دست به كار شده و واحدهاي توليدي خود را به رغم چالش هاي فراوان راه اندازي كرده اند.
معاونت رياست جمهوري در امور زنان و خانواده با ايجاد سامانه اي براي انتخاب برترين كارآفرينان زن در شرايط جنگ اقتصادي آمريكا عليه ايران، هموطنان را دعوت مي كند تا با راي خود بهترين هاي اين عرصه ها را انتخاب كنند.
به همين منظور علاقمندان مي توانند در اين سامانه از ميان 110 كارآفرين معرفي شده زن به حداكثر 10 نفر راي دهند. كارآفرينان برگزيده با بيشترين آراي مردمي در ارديبهشت ماه معرفي مي شوند.
اين روند پس از ارديبهشت ماه با معرفي كارآفرينان بيشتر تداوم خواهد يافت. علاقمندان براي مشاهده اطلاعات زنان كارآفرين و ثبت آراي خود، پس از ورود به سامانه، با استفاده از گزينه زنان كارآفرين در منوي بالاي صفحه و مطالعه اطلاعات شغلي و شرح مختصر از فعاليت هر يك از آنها، به حداكثر 10 نفر رأي دهند.
به همين دليل مردم براي انتخاب برترين هاي زنان كارآفرين تا روز 11 ارديبهشت فرصت دارند و با پايان زمان راي دهي در ساعت 24همان روز، برترين زنان كارآفرين دور اول شامل 10 نفر كارآفرين روستايي و 10 نفر كارآفرين شهري كه بيشترين راي را كسب كرده اند، مشخص مي شوند.
همچنين آغاز دور دوم اين انتخاب و باقي فهرست و ورود كارآفرينان جديد متعاقبا اعلام خواهد شد.
اجتمام* 7268*1834