۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۱۴
کد خبر: 83216104
T T
۰ نفر
محدوديت ترافيكي پايان هفته در محورهاي برون شهري اعلام شد

تهران- ايرنا- مركز مديريت راه هاي كشور محدوديت ها و ممنوعيت هاي ترافيكي در برخي از محورهاي برون شهري در دوره زماني اول تا چهارم اسفندماه جاري را اعلام كرد كه از ساعت 12 ظهر امروز اجرا مي شود.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا، تردد موتورسيكلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه (اول اسفند) تا ساعت 6 صبح روز شنبه (4 اسفند) از محورهاي كرج- چالوس، هراز، فيروزكوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعكس ممنوع است اما تردد موتورسيكلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيك منعي ندارد.
تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه (3 اسفند ماه) از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت كرج بصورت يكطرفه انجام مي شود.
رفت وآمد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور كرج - چالوس و بالعكس و تردد تريلرها از جاده هراز همچنان ممنوع است.
همچنين آمد و شد همه كاميون ها و كاميونت ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه (اول اسفندماه) و همچنين از ساعت 8 تا 24 روزهاي پنجشنبه و جمعه اين هفته از محور هراز ممنوع شده است.

** ممنوعيت تردد بدليل مداخلات جوي :
محور راميان- اولنگ- شاهرود، واقع در استان هاي گلستان و سمنان، محور فرعي شمشك- ديزين، واقع در استان هاي البرز و تهران و محور پونل- خلخال، واقع در استان گيلان تا اطلاع بعدي به دليل نبود ايمني كافي مسدود است.
محور سي سخت- پادنا واقع در استان كهگيلويه و بوير احمد، محور گنجنامه– تويسركان واقع در استان همدان و محور سروآباد– پاوه واقع در استان كردستان، از 3 آذر ماه تا اطلاع بعدي به دليل نبود ايمني كافي مسدود شده است.
محور رويان– بلده (حدفاصل وازك تا بلده) واقع در استان مازندران، محور انديكا- شهركرد واقع در استان خوزستان، محور پدافند هوايي- اميديه، واقع در استان خوزستان و محور زهك- جزينك، واقع در استان سيستان و بلوچستان تا اطلاع بعدي ، به دليل نبود ايمني كافي مسدود است.
براساس تصاوير دريافتي از دوربين هاي نظارتي و سامانه‌ هاي تردد شمار، در حال حاضر به ‌استثناي محورهاي مسدود و ممنوع ياد شده،‌ بقيه محورهاي مواصلاتي كشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادي در جريان است.
در شبانه ‌روز گذشته، مجموع تردد ثبت ‌شده براساس آخرين اطلاعات دريافتي از 2196 تردد شمار فعال در محورهاي برون‌ شهري، نسبت به روز قبل 0.9 درصد افزايش را نشان مي‌دهد.
همچنين سهم وسايل نقليه سنگين 18.2 درصد، اوج تردد بين ساعت هاي 16 تا 17 و كمترين تردد نيز بين ساعت هاي 3 تا4 انجام شده كه هموطنان با آگاهي از اين موضوع مي‌توانند ساعت هاي مناسب ‌تري را براي سفر انتخاب كنند.
هموطنان مي توانند براي دريافت آخرين وضعيت راه هاي كشور عدد 141 را به شماره 1000141 پيامك كنند و يا با شماره‌ تلفن هاي 141 و 88925252 تماس بگيرند.
اقتصام** 1108**2022
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد