۱۸ خرداد ۱۳۹۷، ۳:۴۹
کد خبر: 82936433
T T
۰ نفر

نابودی خانه سست عنكبوت نزدیك است

۱۸ خرداد ۱۳۹۷، ۳:۴۹
کد خبر: 82936433
نابودی خانه سست عنكبوت نزدیك است

كرج - ایرنا - سخنان سید حسن نصرالله دبیركل حزب الله لبنان مبنی بر اینكه اسرائیل از خانه عنكبوت سست تر است كه برگرفته از آیات قرآن كریم می باشد، امروز بیش از هر زمان دیگری به واقعیت نزدیك شده و این رژیم غاصب به سمت سرنگونی نزدیك می شود.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی آذر ماه سال 95 در دیدار با دبیركل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بار دیگر موضوع نبود اسرائیل تا 25 سال آینده را مطرح كرده و فرمودند: رژیم صهیونیستی هم‌ چنان كه قبلاً گفته‌ایم به شرط مبارزه همگانی و متحد فلسطینی‌ها و مسلمانان با صهیونیست‌ها در 25 سال آینده وجود خارجی نخواهد داشت.
همانطور كه مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران تاكید كرده اند، دور نیست روزی كه ملت شریف فلسطین به خانه‌های خود بازگردند و مسلمانان بتوانند در قدس به عنوان قبله اول خود نماز برپا دارند.
دسیسه امروز آمریكا فتنه انگیزی و ایجاد جنگ و درگیری و اختلاف بین كشورهای اسلامی است و با این اقدامات به حاشیه راندن موضوع فلسطین و جنایت های رژیم كودك كش اسرائیل را دنبال می كند تا چند سال دیگر به موجودیت ننگین این رژیم غاصب بیفزاید.
موضوع خروج از برجام و جنجال دولت آمریكا درباره موضوع ایران و بدعهدی این كشور در یك معاهده بین المللی در حقیقت سرپوش گذاشتن بر اهداف اصلی آنان یعنی تقویت امنیت رژیم صهیونیستی و حمایت از صهیونیست ها است كه اقدام واشنگتن در انتقال سفارت این كشور از تل آویو به قدس شریف برای دستیابی به این هدف صورت گرفت.
ساختار اجتماعی رژیم غاصب نیز امروز با چالش ها و مشكلات بسیاری مواجه بوده و مورد تهدید است. همین ضعف ساختاری باعث شده تا آمریكا برای ادامه حیات این رژیم تلاش های خود را گسترده تر كرده و با ایجاد اختلاف بین كشورهای اسلامی موضوع فلسطین را به حاشیه براند اما در مقابل جمهوری اسلامی ایران به عنوان سرسلسله كشورهای محور مقاومت با شناخت درست از توطئه های استكبار اجازه نمی دهد كه آرمان فلسطین فراموش شود.
دكتر حسن روحانی رییس جمهوری با دعوت از مردم برای حضور گسترده در مراسم روز قدس تاكید كرد: آزادی قدس شریف، آرمان مقدس ملت ایران و همه مسلمانان است و دور نیست زمانی كه مسلمانان نماز را در قدس برپا كنند.
وی در پیامی به ملت ایران با اشاره به اینكه مردم كشورمان همه ساله به ندای امام خمینی(ره) لبیك گفته و در راهپیمایی عظیم این روز شركت كرده اند، افزود: روز قدس امسال، ویژگی های خاصی دارد؛ امسال علاوه بر اینكه هفتادمین سالروز اشغال سرزمین فلسطین است، شاهد آن هستیم كه بیت المقدس، سرزمین مورد احترام همه مسلمانان برخلاف تمام مقررات و قوانین بین المللی از سوی آمریكا به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی شناخته شده است.
وی اظهار داشت: امسال همچنین شاهد ظلم و جنایت بیشتر بر مردم مظلوم فلسطین و به ویژه ساكنان غزه هستیم و از سوی دیگر در ماه‌های گذشته شاهد دوره‌گردی بیشتر سران رژیم صهیونیستی به منظور ایران هراسی و تلاش علیه منافع ملت بزرگ ایران بوده ایم.
رییس جمهوری تصریح كرد: از همین رو از همه مردم عزیز ایران، دارای هر تفكر و اعتقادی هستند، انتظار دارم با حضور در راهپیمایی بزرگ روز قدس، این پیام را به رژیم غاصب صهیونیستی بدهند كه سرزمین فلسطین و قدس شریف را فراموش نكرده‌اند و آزادی قدس شریف همچنان آرمان مقدس ملت ایران و همه مسلمانان است.
آرمان فلسطین هدف همه ملت های آزادی خواه و تحت ستم جهان است و هرگز به فراموش سپرده نمی شود و امروز سران رژیم غاصب صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری از به خطر افتادن موجودیت خود در هراس هستند و دورگردی های اخیر نخست وزیر ورشكسته اسرائیل و دستپاچگی آنان برای ایجاد ائتلاف علیه ایران اسلامی خود گواه این واقعیت است.
صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه نیز گفت: سكوت، همراهی و همدستی كشورهای مدعی دفاع از حقوق بشر در این جنایات، رسواگر ریاكاری و افكار پلید و ظالمانه این دولت هاست كه توانسته این رژیم كودك كش را سرپا نگه دارد.
وی خاطرنشان كرد: امروز به بركت راهبری حكیمانه و مدبّرانه مقام معظم رهبری مدظله العالی، آرمان آزادی بیت‌المقدس و رهایی ملت فلسطین، جغرافیای تحت نفوذ قدرت‌های سلطه‌گر را نیز تحت تأثیر قرار داده و رؤیای شوم صهیونیست‌ها در سیطره بر نیل تا فرات و تحقق خاورمیانه بزرگ را دیگر باطل نموده است و روزشمار اضمحلال این لكه ننگین تاریخ آغاز شده است.
مسئولان دولت و نهادهای انقلاب اسلامی نیز با تاكید بر ضرورت یكپارچگی و وحدت بیشتر جهان اسلام در دفاع از آرمان فلسطین مردم را به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت كردند.
1535
۰ نفر