۱ مهر ۱۳۹۶، ۹:۰۴
کد خبر: 82673819
T T
۰ نفر
ترافيك سنگين در بزرگراه هاي پايتخت در روز اول مهر

تهران- ايرنا- جانشين رئيس پليس راهور تهران بزرگ اعلام كرد كه بار ترافيكي معابر بزرگراهي پايتخت در نخستين روز از مهر سنگين است.

سرهنگ حسن عابدي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به حضور تمامي ماموران پليس راهور در معابر اصلي پايتخت به منظور تسهيل در تردد و كاهش ترافيك شهر افزود: در حال حاضر بار ترافيكي بيشتر بزرگراه هاي شهر سنگين گزارش شده است.
وي ادامه داد: هم اكنون بار ترافيك در بزرگراه هاي بابايي، همت، حكيم و آيت الله هاشمي در مسير غرب به شرق و در مسير جنوب به شمال بزرگراه نواب سنگين است.
به گفته سرهنگ عابدي، ترافيك صبح اول مهر به خوبي مديريت شد و با تدابير انديشيده شده مشكل خاصي در كنترل ترافيك به هنگام ظهر و تعطيلي مدارس نخواهيم داشت.
سرهنگ عابدي با بيان اينكه ترافيك مناطق مركزي شهر نيز به خوبي مديريت شد، افزود: در منطقه 4 تهران و به دليل تعدد مدارس در محدوده شهيد صياد شيرازي و خيابان هاي شهيد موسوي و گيلان ترافيك نيمه‌سنگين است.
جانشين رئيس پليس راهور پايتخت خاطرنشان كرد: ماموران تا عادي شدن وضعيت ترافيك براي مديريت ترافيك و تسهيل در تردد شهروندان در معابر حضور خواهند داشت.
*براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با كانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد.
خبرنگار: مهدي مقدر انتشاردهنده:موسي فعاليان
تهرام/9343 / 1539
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه