۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۰۱
کد خبر: 82442755
T T
۰ نفر
مقاومت تنها راه آزادی فلسطین از چنگ صهیونیست هاست

زاهدان - ایرنا - امام جمعه موقت زاهدان گفت: مقاومت تنها راه آزادی فلسطین از زیر چنگال رژیم كودك كش صهیونیستی است و فلسطینیان باید این راه را تا آزادی كامل كشورشان ادامه دهند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی قدس زاهدان اظهار داشت: مقاومت و مبارزه جانانه مردم فلسطین تنها دلیل اصلی پایداری این كشور در مقابل رژیم جعلی صهیونیست بوده است.
وی بیان كرد: گروههای جهادی حماس و حزب الله كه مقاومت و اعتماد به خداوند را تنها راه مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی می دیدند امروز در این زمینه افتخارات بسیار زیادی به دست آوردند.
وی تصریح كرد: در فكر، قلب و اندیشه تمام مسلمانان شیعه و سنی جهان آزادی فلسطین حك شده است اما متاسفانه برخی از حاكمان كشورهای اسلامی با مردم خودشان در این زمینه همراه و همصدا نیستند.
وی ادامه داد: لازم است تا كشورهای اسلامی به منظور آزادی فلسطین از چنگال رژیم كودك كش صهیونیست با یكدیگر متحد شوند.
رئیس كل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: حضور رهبر معظم انقلاب در كنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین نشان از این دارد كه فلسطین مهمترین مساله نظام جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام است.
حجت الاسلام حمیدی اظهار داشت: سخنان رهبر معظم انقلاب در این كنفرانس برای آزادی فلسطین بسیار مهم و راهگشاست.
وی تصریح كرد: امروز مساله فلسطین باید در كل جهان اسلام مورد توجه باشد.
وی بیان كرد: استكبار جهانی با هدف فراموشی مساله فلسطین جنگ های نیابتی را در كشورهای اسلامی به راه انداخته است.
وی خاطر نشان كرد: كشورهای غربی با هدف ایجاد اختلاف و درگیری در كشورهای اسلامی از گروهك های تروریستی از جمله داعش حمایت می كنند تا مساله فلسطین به فراموشی سپرده شود.
امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به اینكه تربیت در اسلام بسیار مهم و كلیدی است گفت: وقتی خداوند متعال از تعلیم و تربیت در قرآن كریم سخن می گوید تربیت را مقدم بر تعلیم ذكر می كند كه این امر نشان دهنده اهمیت تربیت در اسلام است.
حجت الاسلام حمیدی بیان كرد: تربیت نشدن صحیح فرزندان سبب بروز آسیب های اجتماعی و خانوادگی در جامعه می شود.
3213**3042 خبرنگار: اكبرنوری **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
اخبار لحظه به لحظه را در كانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال كنید. @irnazahedan

سرخط اخبار استان‌ها