۲۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۶:۰۱
کد خبر: 82425129
T T
۰ نفر
امام جمعه بجنورد: ایران پس از انقلاب هویت واقعی خود را پیدا كرد

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد با بیان اینكه ایران پس از انقلاب هویت واقعی خود را پیدا كرد، گفت: در حقیقت كشور پس از این پدیده عظیم تولدی دوباره یافت.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته بجنورد گفت: نظام پس از انقلاب اسلامی همواره رو به رشد بوده كه مرگ به دنبال آن نیست و اكنون پس از 38 سال مستحكم و استوار مانده است.
وی استقلال، غیرتمندی و مقابله در مقابل غارتگران را از دیگر افتخارات انقلاب عنوان كرد و افزود: ملت ما با غیرتمندی در مقابل غارتگران بین المللی و آنان كه می خواستند عزت ما را به غارت ببرند ایستاد و نگذاشت حتی یك وجب از خاك میهن اشغال شود و به دست بیگانه بیفتد.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: مردم ما حاضر نشدند دشمن را تحمل كنند و غیورانه از ناموس ملی و فرهنگی خود دفاع كردند.
وی همچنین خاطر نشان كرد: مردم ولایتمدار ایران مستحكم در برابر حرف های یاوه مستكبران ظاهر شده و دفاع از نظام اسلامی و تبعیت از رهبری و ولایت فقیه را به جهان اعلام كردند.
وی اظهار كرد: مردم ایران با راست قامتی، سربلندی و سروگونه در مقابل استكبار ایستادند و برگ زرین دیگری خلق كردند.
امام جمعه بجنورد گفت: امروز نیز مردم ما با تمام وجود در برابر استكبار ایستاده اند و ذره ای از ارزش ها عقب نمی نشینند و تهدیدها و توهین های آمریكا را به سخره می گیرند.

* باطن واقعی آمریكا مشخص شد
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی به حرف ها و تهدید های ترامپ رییس جمهوری اشاره كرد و افزود: اكنون قیافه واقعی و باطن آمریكای مكار مشخص شد.
حجت الاسلام یعقوبی گفت: به زعم دشمن، تلاش های یك ساله بدخواهان و توطئه ها با یك سخنرانی توسط رهبر معظم انقلاب در نوروز، نقش بر آب می شود.
امام جمعه بجنورد افزود: ملت ایران با روحیه ولایت پذیری و تبعیت از رهبر معظم انقلاب، مقاوم تر و مستحكم تر، در صحنه حاضر شده و در مقابل یاوه های دشمنان اعلام می كنند كه آمریكا هیچ غلطی نكرده و نمی تواند بكند.
وی با بیان اینكه روحیه جهادی ملت ایران وامدار انقلاب است افزود: ایران اسلامی پیش از انقلاب بازیچه بود اما اكنون به بازیگر تبدیل شده است.
وی با بیان اینكه بازیچه بودن كجا و بازیگر بودن كجا اظهار كرد: این یكی از افتخارات مهم انقلاب است.
وی اقدام تاریخی امام راحل مبنی بر حكم ارتداد سلمان رشدی را از دیگر افتخارات عنوان كرد و افزود: این اقدام، قدرت روحانیت و مرجعیت را به جهان نشان داد.
7185/ 6042 خبرنگار: كبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی