تمامي پروژه هاي عمراني شهر كرمان در دست اجراست

كرمان - ايرنا - استاندار كرمان گفت: با هماهنگي خوبي كه بين مديران استان رقم خورده تمامي پروژه هاي عمراني شهر كرمان در دست اجراست و حتي از برنامه زمان بندي جلوتر هستيم.

به گزارش ايرنا عليرضا رزم حسيني عصر سه شنبه در حاشيه بازديد از پروژه هاي عمراني شهر كرمان از جمله ميدان آزادي، گودال خشت مالها (صاروج پارس)، قلعه هاي دختر و اردشير، نورافشاني و روشنايي گلزار شهدا افزود: همه بايد دست به دست هم دهيم و شهر كرمان را بسازيم.
وي خاطرنشان كرد: 40 سال در كرمان كار عمراني بزرگي انجام نشده و الان كه اين فرصت فراهم است همه مردم و مديران با نگاه مثبت كمك كنند تا كارها به خوبي پيش برود.
استاندار كرمان اقدامات قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء را رضايت بخش عنوان كرد و گفت: مسير غربي ميدان آزادي، مسير خيابان اقبال به ميدان آزادي تا 22 بهمن ماه جاري بازگشايي مي شود.
وي تصريح كرد: تلاش مي كنيم براي راحتي مردم و رفت و آمد خودروها هرچه زودتر مسيرها را باز كنيم.
رزم حسيني گفت: بازسازي قلعه دختر و اردشير كار بزرگي است كه تا سال آينده انجام مي شود و با بهره برداري از اين پروژه، يك مسير گردشگري به مسيرهاي گردشگري كشور اضافه مي شود.
وي تصريح كرد: تا عيد نوروز قسمتي از اين قلعه احيا مي شود و مردم مي توانند از اين بناي تاريخي بازديد كنند.
وي خاطرنشان كرد: كرمان ظرفيت كهني دارد و مي توانيم كارهاي جديدي را شروع و اعتبار آنها را با تهاتر و راهكارهاي ديگر تامين كنيم.
استاندار كرمان افزود: در راستاي احياء و بهره برداري از خانه هاي تاريخي و قديمي، هفت خانه قديمي كه مدتها قبل توسط ميراث فرهنگي خريداري شده بود به شهرداري واگذار شده و كار مرمت اين خانه ها در حال انجام است.
وي به اجراي المان ايثارگران و نورپردازي در گلزار شهداي كرمان اشاره كرد و گفت: بايد همه مسئولان دست به دست هم داده و شهر كرمان را بسازيم.
وي درباره اجراي فاز دوم پروژه ميدان شهدا (مشتاقيه) نيز گفت: براي اين پروژه مطالعه و كار كارشناسي شده و اكنون در شوراي شهر در حال بررسي است و اگر شورا كار را سرعت دهد به زودي اجرايي خواهد شد.
رزم حسيني اضافه كرد: ميدان شهدا مركز شهر است كه بايد وضعيت كنوني آن تغيير كند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار كرمان، معاون امور عمراني استاندار كرمان، فرماندار كرمان، شهردار كرمان، نمايندگان و مديران پروژه هاي عمراني و جمعي ديگر از مسئولان و اهالي رسانه استاندار كرمان را در اين بازديدها همراهي كردند.
خبرنگار: كميل بهشتيان ** انتشار دهنده: رسول محمدحسني
7429/3028

سرخط اخبار استان‌ها