۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۴۹
کد خبر: 82199649
T T
۰ نفر
كشته شدن جوان فلسطيني به دست نيروهاي امنيتي تشكيلات خودگردان

تهران- ايرنا- يك منبع آگاه فلسطيني امروز (سه شنبه) گزارش داد كه نيروهاي امنيتي حكومت خودگردان فلسطين يك جوان فلسطيني را در نابلس پس از بازداشت به قتل رساندند.

به نوشته پايگاه خبري فلسطين اليوم،' احمد عز حلاوه' جوان فلسطيني در روز پنجشنبه گذشته با حمله و تيراندازي به سوي نيروهاي امنيتي تشكيلات خودگردان فلسطين در درگيري هاي شهر قديمي نابلس، باعث كشته شدن دو نفر از آنها شده بود.
اعلام شده كه اين جوان فلسطيني در اثر ضرب و شتم نيروهاي امنيتي تشكيلات خودگران فلسطين كشته شده است.
خانواده اين جوان فلسطيني ضمن تسليت مرگ او نيروهاي امنيتي تشكيلات خودگران فلسطين را به كشتار بدون محاكمه مردم فلسطين محكوم كرد.
جنبش مقاومت اسلامي فلسطيني (حماس) در بيانه مطبوعاتي، اعدام حلاوه در داخل زندان 'جنيد' به دست نيروهاي امنيتي محمود عباس را محكوم و آن را ادامه اعدام هاي ميداني دستگاه امنيتي تشكيلات خودگردان در ادامه اعدام فارس حلاوه و خالد الاغبر در شهر نابلس دانست.
حماس همچنين حمله وحشيانه عناصر سرويس هاي امنيتي تشكيلات خودگردان فلسطين به حاميان و شركت كنندگان در مراسم اعلام همبستگي با اسير 'بلال كايد' را كه در زندان هاي صهيونيستي دست به اعتصاب غذا زده است، محكوم كرد.
حماس با اشاره به حوادث اخير شهر نابلس اعلام كرد: تجاوزهاي عناصر سرويس هاي امنيتي تشكيلات خودگردان به حد خطرناكي رسيده و بايد موضع ملي جدي براي مقابله با وخامت اوضاع در كرانه باختري اتخاذ شود.
سرويس هاي امنيتي تشكيلات رام الله صبح امروز (سه شنبه) با حمله به شركت كنندگان در تجمع همبستگي با اسير بلال كايد و ديگر اسراي اعتصاب غذا كننده فلسطيني، تعدادي از آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده و 2 نفر را بازداشت كردند. اين تجمع در اعتراض به كوتاهي موسسات و سازمان هاي وابسته به سازمان ملل در فلسطين در زمينه عمل به مسئوليت هاي خود در قبال اسراي اعتصاب غذا كننده در زندان هاي صهيونيستي صورت گرفت.
جبهه خلق براي آزادي فلسطين نيز با صدور بيانيه اي كه نسخه اي از آن در اختيار مركز اطلاع رساني فلسطين قرار گرفت، سركوبگري عناصر تشكيلات رام الله را به شدت محكوم كرد و آنرا به منزله مشاركت در جنايت هاي رژيم صهيونيستي عليه اسراي فلسطيني دانست.
خاورم**9366**1275
۰ نفر