۵ فروردین ۱۳۹۴، ۱۲:۴۷
کد خبر: 81551015
T T
۰ نفر
مشكلات با همدلي و همزباني ميان دولت و ملت به اميد تبديل مي شود

نوشهر - ايرنا - معاون عمراني استاندار مازندران با اشاره به اهميت تحقق شعار سال در حوزه هاي مختلف، گفت: مشكلات با همدلي و همزباني ميان دولت و ملت به اميد تبديل مي شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا، ' علي نبيان ' روز چهارشنبه در نخستين جلسه شوراي اداري شهرستان نوشهربا اشاره به شعار دولت و ملت، همدلي و هم‌ز‌باني كه از سوي مقام معظم رهبري براي سال جاري انتخاب شده است، اظهار داشت: همدلي و همزباني ميان دولت تدبيرو اميد و ملت علاوه بر تلاش مضاعف دولت براي ارائه خدمات مطلوب تر به مردم موجب تبديل كم و كاستي ها با اتخاذ تدابير لازم همراه با نگاه ويژه به اميد خواهد شد.

وي تصريح كرد: در سال گذشته برغم فشارها و كمبودها ناشي از تحريم ها، مسوولان نظام به همراه مردم با عزم جدي و عمل به شعار ما مي توانيم، توانستند همچون هشت سال دفاع مقدس با تكيه برعزم و همت اقدامات شايسته اي را انجام دهند.

وي خاطرنشان كرد: با توجه ويژه دولت و تامين مالي، بخشي از كم و كاستي هاي مازندران برطرف شد و كارهاي خوبي با همت و تلاش استانداري و پيگيري‌هاي ويژه اعضاي هيات دولت اجرايي شد، از جمله معضل راههاي مواصلاتي استان كه شش محور اصلي رامسر، كندوان، هراز، سوادكوه، دامغان به گلوگاه و گلستان به گلوگاه است.

معاون عمراني استاندار مازندران ادامه داد: تكميل كمربندي شهرها كه نبود آنها بار ترافيكي زيادي را ايجاد مي كنند، در حال پي گيري است و هم اكنون با راه اندازي موقت پل و تونل كمربندي نوشهر به چالوس از بار ترافيكي شرق به غرب مازندران كاسته شده است.

نبيان با اشاره گردشگر پذير بودن مازندران به ويژه در ايام تعطيلات نوروز، افزود: از 25 اسفند 93 ستاد اجرايي تسهيلات سفر استان كار خود را آغاز كرد تا روز 3 اسفند 2 ميليون و 800 هزار نفر اقامت نفر در شب در استان ثبت شده است.

وي گفت: در بخش ارتقاي امنيت تعداد 2 هزار نيرو از ديگر مناطق كشور وارد مازندران شدند و در كنار نيروي انتظامي استان حضوري فعالانه دارند و زحمات اين نيروها به ويژه حضور پر رنگ پليس راهور در نقاط مختلف مازندران كه موجب كاهش ميزان تصادفات در مازندران نسبت به سال‌هاي گذشته شد بيانگر همدلي و هم‌افزايي و همزباني مردم و مسوولان است.ك/3

1295/1535/1899