۲ خرداد ۱۳۸۳، ۰:۰۱
کد خبر: 9978495
T T
۰ نفر
انستیتو فوتبال سوئد دروازه بانان تیم فولاد مبارکه سپاهان را آموزش می دهد # اصفهان ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 02/03/83 داخلی.ورزشی.رشته ها.فوتبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اعلام کرد: دوره تخصصی دروازه بانی زیر نظـــر انستیتو فوتبال سوئد برای مربیان و دروازه بانان این باشگاه برگزار می شود.
این باشگاه روز شنبه با ارسال نمابری به دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در اصفهان افزود: این دوره تخصصی از روزجمعه اینده درمجموعه ورزشی پلی اکریل اصفهان زیر نظر " ماتس اسفنسون "مربی دروازه بانان تیم ملی فوتبال سوئد و مدرس بین المللی فیفا آغاز می شود. در این نمابر به مدت زمان برگزاری این دوره آموزشی اشاره نشده است. بر این اساس ، تعداد 22 نفر از مربیان باشگاه فولاد مبارکه به همراه 33 نفر از دروازه بانان کلیه رده های سنی این باشگاه جدیدترین شیوه های علمی و فنی و مهارت های خاص دروازه بانی را فرا می گیرند. کلاسهای دوره تخصصی دروازه بانی یادشده بصورت تئوری و عملی برگزار می شود.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در نمابر خود مدعی شد این برای نخستین بار است که یک باشگاه ایرانی بااهمیت دادن به نرم افزارهای ورزش،خود مستقیما" وارد بحث آموزش شده است. اد/ 400 ورزشی. 101/101
۰ نفر