۲۵ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9917825
T T
۰ نفر
ورزشکاران سنگین وزن جودو ایران امروز به میدان می روند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 25/12/86 ورزش.ورزشهای رزمی.جودو جودو کاران سنگین وزن کشورمان امروز در مسابقات بین المللی قزاقستان به مصاف حریفانی از تاجیکستان و قزاقستان می روند.
به گزارش ایرنا در پی قرعه کشی رقابتهای بین المللی جودو آلماتی قزاقستان مجتبی اکبری جودو کار سنگین وزن کشورمان در وزن 90 کیلوگرم امروز به مصاف حریفی از تاجیکستان می رود و در صورت پیروزی با حریفی از قزاقستان روبه رو خواهد شد.
در وزن 100 کیلوگرم و به اضافه 100 کیلوگرم نیز احسان رجبی و سید محمود میران پس از یک دور استراحت با حریفانی از قزاقستان دیدار می کنند.
در اوزان سبک و در وزن 60 کییلوگرم وحید سرلک فردا با حریفی از قزاقستان دیدار می کند و در صورت پیروزی با حریفی از قرقیزستان روبه رو خواهد شد .
در وزن 73 کیلوگرم ذکریا مرادی با جودو کاری از کره شمالی دیدار می کند و در صورت پیروزی به مصاف حریفی از قزاقستان خواهد رفت .
در وزن 81 کیلوگرم نیز حمید قاسمی نژاد در دور اول استراحت دارد و در اولین مبارزه خود به مصاف حریفی از قزاقستان خواهد رفت .
تیم ملی جودو ایران به منظور شرکت در رقابتهای بین المللی جودو قزاقستان که حکم انتخابی بازیهای المپیک 2008 پکن را نیز دارد پنجشنبه شب وارد آلماتی قزاقستان شد.
مسابقات جودو بین المللی قزاقستان امروز و فردا در آلماتی برگزار می شود و نمایندگانی ازکره شمالی و جنوبی ، ژاپن ، ایران ، سوریه ، ویتنام ، تاجیکستان ، قرقیزستان و قزاقستان در ان حضور دارند.
شماره 007 ساعت 09:47 تمام
۰ نفر