۲۰ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9917507
T T
۰ نفر
نامزدهای نمایندگی مجلس در همدان از قهرمانان ورزشی کمک می گیرند ................................................................
همدان، خبرگزاری جمهوری اسلامی 20/12/86 داخلی.سیاسی.انتخابات هشتم.
برخی نامزدهای انتخابات مجلس هشتم در همدان آگاه از جایگاه برجسته ورزش و ورزشکاران در افکار عمومی همدان در این روزها برای جلب نظر و رای مردم از حمایت قهرمانان و مدال آوران ورزشی کمک می گیرند.
برخی نامزدهای همدان که سوابقی در رشته های مختلف ورزشی داشته اند در روزهای گذشته اقدام به توزیع پیراهن ورزشی، جوراب و مچبند بین مردم کرده اند.
به گزارش ایرنا، این نامزدها بیشتر با حضور در مناطق حاشیه شهر همدان کالاهای تبلیغاتی خود را در اختیار جوانان قرار داده اند.
همچنین برخی از نامزدها با استفاده از قهرمانان ورزشی از آنها خواسته اند با حضور در سطح شهر حداکثر آرای مردمی را جذب کنند.
ممنوعیت در توزیع و نصب عکس و پوستر نامزدها باعث شده برخی از آنها در قبال وعده و وعیدهای مختلف، ورزشکاران را ترغیب به حمایت از آنها کنند.
حضور در خلال مسابقات فوتبال برخی محلات حاشیه شهر و گفت وگوی کوتاه با ورزشکاران همراه با اهدای چند جایزه نیز از دیگر ترفندهای تبلیغاتی نامزدهاست.
شماری از نامزدها نیز از نام تیم فوتبال پاس استفاده کرده و اقدام به انتشار عکس خود در ویژه نامه ای تحت عنوان "پاس همدان" کرده اند.
بازیکنان تیم پاس نیز سوژه مناسبی برای عده ای از نامزدها مبدل شده اند برخی از کشتی گیران همدانی نیز در حمایت از یک چهره ورزشی برای او در سطح گسترده ای تبلیغ می کنند.
گفته می شود این نامزد انتخاباتی با هزینه شخصی خود از تیم فوتبال هنرمندان کشور برای انجام یک بازی دوستانه با تیم پاس همدان دعوت کرده است.
هم اکنون یک هزار و 129 شعبه اخذ رای در همدان برای برگزاری انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.
یک میلیون و 171 هزار نفر در همدان واجد شرایط دادن در انتخابات مجلس هشتم هستند. ک/4 7520/564/1139 ورزشی. 1521 1521 شماره 037 ساعت 13:20 تمام
۰ نفر