۱۱ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9916879
T T
۰ نفر
"دنیامالی":درسال 87 توجه خاصی به آموزش وتجهیزات قایقرانی بانوان خواهدشد ......................................................................
تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی 11/12/86 داخلی.ورزشی.قایقرانی.
رییس فدراسیون قایقرانی واسکی روی آب درسومین همایش سراسری این فدراسیون ویژه بانوان گفت:درسال 87، توجه خاصی به آموزش و تجهیزات قایقرانی بانوان خواهد شد.
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی و اسکی روی آب ، در این همایش که روز جمعه تشکیل شد ، "احمد دنیامالی" اضافه کرد : امروز شرایط قایقرانی ایران فرق کرده و همه کارها طبق برنامه و تحت نظارت هیات رئیسه انجام می شود.
وی افزود : ما باید برای موفقیت بیشتر ، از امکانات موجود به نحو احسن استفاده کنیم و به موفقیت تیم ملی قایقرانی ایران بیشتر از خودمان اهمیت دهیم.
دنیامالی اضافه کرد : قصد ما این است که یک تحول اساسی در قایقرانی بانوان بوجود آوریم و اعتقاد دارم که با سرمایه گذاری در بخش بانوان به نتایجی به مراتب بهتر نسبت به مردان خواهیم رسید.
دنیامالی ادامه داد : امسال ، سال توجه و توسعه ورزش زنان در فدراسیون قایقرانی نام گرفت و سال آینده نیز با استقلال بیشتر قسمت زنان ، توجه اختصاصی به آموزش و تجهیزات قایقرانی بانوان خواهیم داشت.
وی بیان کرد : یکی از راههای موفقیت ما توجه ویژه به بانوان است و بر همین اساس این بخش برای ما در اولویت قرار دارد. اگر بانوان قوی شوند ، مردان نیز قوی خواهند شد.! "مهین فرهادی زاد" نایب رئیس فدراسیون قایقرانی و اسکی روی آب نیز در این همایش گفت : قایقرانی بانوان از رشد مناسبی برخوردار بوده است. اگر نمودار رشد را در هر یک از رشته ها در دو بخش کمی و کیفی ترسیم کنید ، در طول 3 سال گذشته بیشترین صعود را داشته ایم.
وی ادامه داد : در بخش همگانی ، رشد مناسبی از بابت فعال شدن استانها در رشته های مختلف قایقرانی به ویژه رشته های تازه تاسیس چون دراگون بت داشته ایم و در بخش قهرمانی در رشته هایی چون کایاک ، روئینگ و کانوپولو در سطح آسیا از شرایط خوبی برخوردار شده ایم.
شهریان مدیرکل دفتر توسعه ورزش بانوان سازمان تربیت بدنی در این همایش گفت : فدراسیون قایقرانی در بخش قهرمانی و همگانی حرکت خوبی را آغاز کرده است و سازمان تربیت بدنی بر روی این رشته برای کسب مدال در بازیهای المپیک تاکید دارد و حمایت های لازم را به عمل خواهد آورد.
وی ادامه داد : فرصتهای فراوانی در ورزش قایقرانی ایجاد شده است که بانوان قایقران در تمام نقاط کشور باید از این فرصتها نهایت استفاده را ببرند.
به عقیده من فدراسیون قایقرانی و اسکی روی آب سریعتر از رشته های دیگر پیش می رود و این نشان از مدیریت صحیح دارد.
ورزشی. ** 1589 ** 1590 شماره 060 ساعت 15:39 تمام
۰ نفر