۱۱ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9916872
T T
۰ نفر
"افشارزاده" : تمرینات جدی ملی پوشان ، موفقیت را در پی دارد .......................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 11/12/86 داخلی. ورزشی. وزنه برداری.
رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: تمرینات و روند آماده سازی ملی پوشان وزنه برداری ایران در اردوی کیش به شکلی کاملا منظم و جدی در حال پیگیری است که قطعا به موفقیت و پیروزی آنان در میادین بین المللی خواهد انجامید.
"بهرام افشارزاده" که روز چهارشنبه از اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران در کیش دیدن کرد ، گفت : این اردو بنا به درخواست کادر فنی و مساعدت مدیرعامل منطقه آزاد کیش دایر شده است.
وی ادامه داد: کیش در حال حاضر بهترین موقعیت آب و هوایی را در کشور دارد که در کنار امکاناتی همانند سالن تمرین مجهز، محل اسکان مناسب و تغذیه مطلوب، یک اردوی کامل و ایده آل را رقم زده است.
رئیس فدراسیون وزنه برداری در خصوص وضع آمادگی دعوت شدگان به اردو تصریح کرد: نفرات اعزامی به این مرحله از اردو با جدیت و نظمی خاص پیگیر تمرینات خود هستند و هماهنگی کاملا مناسبی با سرمربی و دو مربی چینی خود دارند.مطمئن باشید جدیت و انگیزه ای که در اردونشینان مشاهده می شود به موفقیتهایی بزرگ در میادین بین المللی پیش رو خواهد انجامید.
وی به تمرینات سنگین قویترین مرد جهان اشاره کرد و افزود: حسین رضازاده بعد از پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی نه چندان جدی زانو هم اکنون تمرینات فشرده ای را پشت سر می گذارد و روز به روز به شرایط ایده آل و آرمانی خود نزدیک و نزدیک تر می شود. او فعل خواستن را به معنای واقعی صرف کرده و در آستانه بزرگترین رویداد ورزشی پیش رو(المپیک 2008 پکن ) خانه و زندگی خود را رها کرده و همراه با سایر اردونشینان در تمامی برنامه های تمرینی که کادر فنی در نظر می گیرد شرکت می نماید.
وی یادآور شد: به خوبی تمرینات پیش از المپیک سیدنی و آتن وی را به یاد دارم و در این خصوص باید اعلام کنم نه تنها انگیزه و جدیت او کمتر از پیش نشده بلکه با انگیزه ای به مراتب بیش از دو المپیک قبلی تمرین می کند.
خود او بهتر از همه می داند که در چه موقعیتی قرار دارد و انشاء اله با کسب سومین مدال المپیک به رکورد و موقعیتی استثنایی دست خواهد یافت.
وی در ادامه افزود: حمایت از رضازاده و رشته مدال آور وزنه برداری که از گذشته تا حال جزو افتخارآورترین رشته ها بوده وظیفه ای ملی است و همه اعم از دست اندرکاران فدراسیون، کادر فنی ، سازمان تربیت بدنی ، کمیته ملی المپیک و تمامی نهادها باید دست به دست هم بدهند تا زمینه خلق حماسه ای بزرگ در پکن فراهم شود.
افشارزاده در پایان گفت: به موفقیت تیمهای ملی وزنه برداری در 3 میدان مهم پیش رو، آسیایی ژاپن، قهرمانی جوانان جهان در کلمبیا و در نهایت بازیهای المپیک 2008 بسیار امیدوارم و قول می دهم اگر حمایتی ویژه از فدراسیون وزنه برداری صورت گیرد نتایجی بی نظیر و بهتر از سالهای قبل را بدست خواهیم آورد.
ورزشی. 1521 1521 شماره 053 ساعت 15:01 تمام
۰ نفر