۲۴ بهمن ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9915646
T T
۰ نفر
کشتی گیر ترکیه برای تیم کشتی فرنگی شهدای 28 دی سنندج کشتی می گیرد ................................................................
سنندج ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 24/11/86 داخلی.ورزشی.کشتی فرنگی.
سرمربی تیم کشتی فرنگی شهدای 28 دی سنندج گفت : "علیرضا کالیوف" کشتی گیر فرنگی کار ترکیه ای در وزن 120 کیلوگرم برای این تیم کشتی می گیرد.
"هادی مخبری" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در سنندج افزود : این کشتی گیر ترکیه یکی از کشتی گیران قدرتمند است که در رقابتهای بین المللی جام یادگار امام (ره ) در شهر قم ، مقام قهرمانی را کسب کرد.
وی گفت : تیم شهدای 28 دی سنندج در دو مسابقه از این کشتی گیر ترک استفاده می کند ، زیرا قرارداد با این کشتی گیر فقط برای حضور در دو مسابقه منعقد شده است.
تیم شهدای 28 دی در چارچوب مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی ، فردا /پنجشنبه/ به مصاف تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران می رود.
مخبری گفت : در دیدار با تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران و در فینال مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی از این کشتی گیر ترکیه ای استفاده می کنیم.
وی ، وضعیت تیم شهدای 28 دی سنندج برای رویارویی با تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران را خوب دانست و گفت : تیم ما در بهترین شرایط جسمانی و روحی قرار دارد.
مخبری اظهار امیدواری کرد که با شکست تیم دانشگاه آزاد اسلامی ، زمینه برای کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات فراهم شود.
وی گفت : تیم شهدای 28 دی سنندج تنها برای پیروزی مقابل میزبان خود بر روی تشک می رود و به طور قطع تیم پیروز این میدان خواهد بود.ک/3 7346/610/1139 ورزشی. ** 1589 ** 1590 شماره 045 ساعت 14:59 تمام
۰ نفر