۱۷ بهمن ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9915116
T T
۰ نفر
سرپرست تیم ملی قایقرانی اسلالوم : هدف ما کسب سهمیه المپیک پکن است ................................................................
کیش ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 17/11/86 داخلی.ورزشی.قایقرانی.
سرپرست تیم ملی قایقرانی اسلالوم گفت: هدف ما از برگزاری اردوهای آمادگی این تیم تا اردیبهشت ماه سال آینده کسب سهمیه بازی های المپیک 2008 پکن است.
"جمشید فتحی" روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی آمادگی این تیم در جزیره کیش تا روز 27 بهمن ماه جاری دایر است و پس از آن تمرینات این تیم در تهران ادامه خواهدیافت.
وی اظهارداشت: تیم ملی قایقرانی اسلالوم ایران پس از پایان اردوی آمادگی 20 روزه این تیم در جزیره کیش یک مرحله اردوی آمادگی خود را نیز در آلمان دایر خواهد کرد و سپس برای شرکت در رقابت های انتخابی المپیک به تایلند و یا چین اعزام خواهدشد.
فتحی بیان کرد:تیم ملی قایقرانی اسلالوم ایران حدود یکسال است دراردوهای آمادگی مختلف حضور می یابد و بسیار امیدواریم دو سهمیه المپیک را در این رشته ورزشی کسب کنیم.
وی گفت: هم اکنون این تیم روزانه شش ساعت تمرین را دردستور کار خود قرار داده است.
وی تصریح کرد: در نظر داریم در این اردو یک پیست آبهای خروشان در اطراف اسکله تفریحی کیش احداث کنیم تا در جزیره کیش مورد استفاده قرار گیرد.
تیم ملی قایقرانی ایران از روز هشتم بهمن ماه جاری اردوی آمادگی خود را در جزیره کیش آغاز کرده و روزانه در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرینات خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات انتخابی بازیهای المپیک پکن و مسابقات آسیایی پیگیری می کند.
مسعود خدایاری، محمد کربلایی،بردیا مهرجو، محمد بابایی، منیره نصر،سیده لیداخلیلی و سولماز عباسی اعضای تیم ملی قایقرانی جمهوری اسلامی ایران در اردوی آمادگی کیش هستند.ک/3 1108/675 ورزشی. 1521 1521 شماره 045 ساعت 14:19 تمام
۰ نفر