۵ بهمن ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9914115
T T
۰ نفر
دروازه بان اروگوئه ای تیم دپورتیوو لاکرونا به 6 ماه حبس محکوم شد ............................................................
مادرید، خبرگزاری جمهوری اسلامی 05/11/86 خارجی.ورزشی.فوتبال.
"گوستاوو آدولفو مونوآ" دروازه بان اروگوئه ای باشگاه فوتبال دپورتیوولاکرونا اسپانیا به شش ماه زندان محکوم شد.
مطبوعات اسپانیا روز جمعه نوشتند که قاضی دادگاهی در شهر "کرونیا مونوآ " وی را به جرم ضرب و شتم، "دودو آئوآته" دروازه بان دیگر این باشگاه به شش ماه زندان و پرداخت سه هزار و 600 یورو جریمه نقدی محکوم کرده است.
بنابر گزارش ایرنا ، مونوآ بر اساس قوانین کیفری اسپانیا، به علت آنکه سوء سابقه ندارد و حکم زندان صادر شده کمتر از یک سال است، حبس نخواهد شد.
مونوآ در دفاع از خود در این دادگاه اعلام کرده بود که درگیری او یک زدو خورد میان دو بازیکن بوده است و تهاجم یک جانبه نبوده است، اما قاضی این پرونده در حکم خود به مورد تهاجم قراردادن آئوآته اشاره کرده است.
این دو بازیکن در ماه گذشته در پی اختلافات شخصی با یکدیگر در رختکن تیم درگیر شدند که طی آن آئوآته از ناحیه صورت دچار آسیب شده بود.
پس از انتشار این خبر، دادستانی شهر" کرونیا" بدون دریافت شکایتی از طرف آئوآته به صورت یک جانبه از او در دادگاه شکایت کرد.
دو دروازه بان تیم دپورتیوو همچنان از طرف "میگل آنخل لوتینا" سرمربی تیم کنار گذاشته شده اند و از آنها خواسته اند که از رفتار خود عذر خواهی کنند تا سپس در مورد بازگشت آنان تصمیم گیری کند.
اروپام **2230**350** ورزشی. 1521 1521 شماره 012 ساعت 11:23 تمام
۰ نفر