۱۲ دی ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9912655
T T
۰ نفر

اخباری از رشته های گوناگون ورزشی

۱۲ دی ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9912655
اخباری از رشته های گوناگون ورزشی ................................
شهرستان ها خبرگزاری جمهوری اسلامی 12/10/86 داخلی.ورزشی.خبرهای کوتاه.
تهران - فدراسیون بسکتبال امروز/چهارشنبه/ ، برنامه مرحله نهایی مسابقه های بسکتبال زیرگروه باشگاههای کشور را اعلام کرد.
این مسابقه ها با شرکت شش تیم در یک گروه در روزهای 17 تا 20 دی ماه در شهر سنندج برگزار می شود.
اسامی تیم های شرکت کننده و برنامه این رقابتها به این شرح است : ......................................................................
اسامی تیم ها : هیات بسکتبال استان کردستان ، آینده سازان ارشاد تهران ، پویا تهران ، مقاومت بسیج بوشهر ، فارسان چهارمحال و بختیاری و دریا صنعت تهران.
برنامه رقابتها : روز دوشنبه 17 دی ماه : ساعت 15 : دریا صنعت تهران با مقاومت بسیج بوشهر.
ساعت 17 : هیات بسکتبال کردستان با فارسان چهارمحال و بختیاری.
ساعت 19 : آینده سازان ارشاد تهران با پویا تهران.
روز سه شنبه 18 دی ماه : ساعت 15 : پویا تهران با فارسان چهارمحال و بختیاری.
ساعت 17 : مقاومت بسیج بوشهر با هیات بسکتبال کردستان.
ساعت 19 : دریا صنعت تهران با آینده سازان ارشاد تهران.
روز چهارشنبه 19 دی ماه : ساعت 15 : آینده سازان ارشاد تهران با مقاومت بسیج بوشهر.
ساعت 17 : هیات بسکتبال کردستان با پویا تهران.
ساعت 19 : فارسان چهارمحال و بختیاری با دریا صنعت تهران.
روز پنجشنبه 20 دی ماه : ساعت 30/9 : پویا تهران با دریا صنعت تهران.
ساعت 11 : مقاومت بسیج بوشهر با فارسان چهارمحال و بختیاری.
ساعت 15 : آینده سازان ارشاد تهران با هیات بسکتبال کردستان.
1589 ***** ساری - فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران با کسب 18 رای از مجمع هیات ورزشهای سه گانه استان طی چهار سال آینده در سمت رییس هیات ورزشهای سه گانه مازندران فعالیت خواهد کرد.
سردار"مهدی توکلی" در پایان مجمع انتخابات ریاست هیات ورزشهای سه گانه مازندران که روز چهارشنبه در تالار اجتماعات اداره کل تربیت بدنی استان و باحضورسردار" محمد علی صبور" رییس فدراسیون ورزشهای سه گانه و "نصرالله پریچهره" مدیرکل تربیت بدنی مازندران برگزارشد با کسب حداکثر آرای ماخوذه به این عنوان دست یافت.
وی پیش از این به عنوان سرپرست هیات ورزشهای سه گانه مازندران مشغول به کار بود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، درادامه این مجمع، سردار"صبور" رییس فدراسیون ورزشهای سه گانه با اشاره به اینکه تعلق خاطری عمیق به مازندران به دلیل نقش موثر این استان در دوران جنگ تحمیلی دارد ، بیان داشت: وقتی 50 تا 60 درصد اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران را نفرات مازندرانی تشکیل می دهند ، استعداد و قابلیتهای انسانی این منطقه به چشم می آید.
وی افزود: انتظار داریم که مازندران در دوره های آینده مسابقات ورزشهای سه گانه یکی از استانهای موفق باشد.
506/7327/503/ 402 ***** اصفهان - رییس هیات کشتی استان اصفهان گفت: تیم جوانان اصفهان دراولین دیدار خود در لیگ برتر کشتی فرنگی در چهار وزن شانس پیروزی دارد.
تیم "جوانان اصفهان" درهفته اول لیگ برتر کشتی فرنگی میهمان تیم "فارس" است.
"داوود شیران" روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از تیم جوانان اصفهان انتظار داریم تا در وزن های 55، 74، 96 و120 پیروز شوند و لیگ برتر را با پیروزی شروع کنند.
وی افزود: کشتی گیران تیم جوانان اصفهان در اوزان یاد شده در مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان بر روی تشک رفته اند و از آمادگی خوبی برخوردارند.
رییس هیات کشتی استان اصفهان افزود: تیم جوانان اصفهان برای شرکت در مسابقات لیگ برترکشتی فرنگی ازیک ماه ونیم قبل دراردوی آماده سازی قرارداشت و به آمادگی خوبی دست یافت.
وی باابراز تاسف از حضور نداشتن دو کشتی گیر مطرح کشتی فرنگی کشوردر این رقابت ها اظهارداشت: حضور "حمید سوریان" و"سامان طهماسبی" در این مسابقات ، پیکارهای کشتی فرنگی را جذاب تر می کرد.
7132/ 603/ 607 ***** همدان - سرپرست هیات فوتبال استان همدان گفت:با تسریع در روند برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال حاشیه ها خاتمه می یابد.
سیدمحمد عیوقیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فوتبال ایران اکنون نیازمند ساماندهی فدراسیون است تا با برنامه ریزی کلان در توسعه این رشته ورزشی تلاش کنیم.
وی اضافه کرد: تیم ملی فوتبال از نداشتن رییس فدراسیون ضربه می خورد چرا که اکنون تصمیمات در خصوص این تیم جمعی گرفته می شود.
عیوقیان در خصوص شرایط نامزدها برای پست ریاست فدراسیون فوتبال گفت: خوشبختانه ثبت نام کنندگان از شرایط خوبی برخورداراند و هر یک به گونه ای می توانند موفق باشند.
وی گفت: با توجه به این که فوتبال کشور در آستانه مسابقات مقدماتی جام جهانی قرار دارد باید با برگزاری انتخابات در روز مقرر در معرفی رییس فدراسیون اقدام شود.
7520/575/564/1139 ***** اصفهان - دبیرهیات بسکتبال استان اصفهان گفت: تیم ذوب آهن اصفهان در ابتدای لیگ برتر، مبتدی بود، اما در پایان نیم فصل به یک مدعی تبدیل شد.
تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان پس از تیم های قدرتمند "صباباتری" و" مهرام تهران" در رده سوم لیگ برتر قرار دارد.
"محمد مقیم" روز چهارشنبه درگفت وگو باایرنا افزود: در ابتدای لیگ برتر بسیاری از کارشناسان بسکتبال اصفهان از وضعیت تیم ذوب آهن ابراز نگرانی می کردند اما اعتماد باشگاه و کادرفنی به جوانان، موجب شد تااین بازیکنان فراتر از توان خود ظاهر شوند.
وی افزود: بازیکنان باتجربه تیم ذوب آهن به دلیل مشکلات مالی از این تیم جدا شدند اما چون کارهای زیربنایی خوبی انجام شده بود، بازیکنان جوان بومی جایگزین آنها شدند و خوب نتیجه گرفتند.
***** گچساران - تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در ادامه رقابت های قهرمانی دسته سوم فوتبال کشور با تیم فوتبال مقاومت بوشهر مساوی کرد.
در این دیدار که عصر چهارشنبه در ورزشگاه تختی گچساران برگزار شد ،تیم نفت و گاز گچساران پس از 90 دقیقه مقابل مقاومت بوشهر تن به مساوی بدون گل داد.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دسته سوم فوتبال کشور است.
این تیم با هفت امتیاز در رده سوم جدول گروه سوم این رقابت ها قرار دارد.ک/2 566/675 ***** ورزشی. 1521 1521 شماره 090 ساعت 18:21 تمام
۰ نفر