۱۲ دی ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9912628
T T
۰ نفر
"ریکارد": سال نو، بخت نو هم برای بارسلونا خواهد آورد ....................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 12/10/86 خارجی.ورزشی.فوتبال "فرانک ریکارد" سرمربی هلندی باشگاه بارسلونا معتقد است سال نو همراه با روی آوردن بخت و اقبال به تیمش خواهد بود و ابراز خوشحالی کرد که یک سال دیگر در نیوکمپ به پایان رسیده است.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از سایت گل، ریکارد در سال 2007 اوقات سختی را در نیوکمپ سپری کرد و پس از آنکه نتوانست هیچ عنوان مهمی را کسب کند، همواره سایه ترس و تردید در مورد آینده همراهش بود.
وی اکنون به آینده چشم دوخته و فکر می کند روحیه جدیدی بر تیمش حاکم خواهد شد که کمک می کند همچنان به تلاش برای تعقیب رئال مادرید و پیشی گرفتن از این تیم صدرنشین، ادامه دهد.
سرمربی هلندی بارسلونا گفت: تغییر سال آثار مثبتی دست کم از بعد روحی برای تیم در پی دارد. به همین دلیل باید از هر نظر سال 2008 را خوش یمن بدانیم. امیدواریم امسال سالی پر از موفقیت برای ما باشد.
وی تصریح کرد: قبول ندارم که لیگ برای ما تمام شده است. من هنوز خوشبینم چون کسی هستم که هنوز فکر می کند می توانیم چیزهای زیادی بدست آوریم و نباید به بدبینی دچار شویم.
ریکارد ادامه داد از انتقادها فقط برای انگیزه گرفتن استفاده می کند و هرکاری که به صلاح تیم باشد انجام خواهد داد: "نمی خواهم درباره اشتباهات حرف بزنم. همه تصمیم هایی که گرفتم به خاطر مصلحت تیم بود و البته باید پیامد هر تصمیمی را بپذیرم." وی توضیح داد قبل از اتخاذ هر تصمیمی، به دقت آن را بررسی کرده و عواقبش را در نظر می گیرد و سپس قضاوت را به مردم واگذار می کند.
بازیکن سابق تیم ملی هلند در مورد "رونالدینیو" برزیلی نیز که سال پر فرازو نشیبی را پشت سر گذاشته، معتقد است او کاملا به تیمش وفادار است.
به گفته وی "رونالدینیو با ماست. هیچ کس تاکنون نزد من نیامده که از رفتن او صحبت کند. وی بازیکن بارسلوناست و دوست ندارم شاهد رفتنش باشم." ریکارد ادامه داد: احساسم این است که او با انگیزه واقعی برای کمک به تیم بازگشته و مثل همه بازیکنان، به آمادگی مطلوب خواهد رسید.
وی در خاتمه به ضرورت یافتن جانشینی برای "آلبرت خورکوئرا" اشاره کرد اما تصریح نمود آنقدر عجله ندارد که به خرید هر کسی تن دهد.
ورزشی 9118 1521 شماره 063 ساعت 14:56 تمام
۰ نفر