۲ دی ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9911984
T T
۰ نفر
شرکت نماینده ایران در کنگره بین المللی روانشناسی ورزشی در تایلند .................................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 02/10/86 داخلی.ورزشی.کمیته ملی المپیک.
از سوی کمیته ملی المپیک ایران ، مسوول واحد آموزش به عنوان نماینده این کمیته در پنجمین جلسه هیات رئیسه و کنگره انجمن روانشناسی ورزشی آسیا و اقیانوسیه در شهر بانکوک پایتخت تایلند شرکت کرد.
"فتحالله مسیبی" درباره دستاوردهای سفر خود به تایلند گفت : در جلسه هیات رئیسه انجمن روانشناسی ورزشی آسیا و اقیانوسیه ، کشورهای عضو به برگزاری همایش های تخصصی تشویق شدند که چگونگی برگزاری کنگره روانشناسی ورزش در ایران به اطلاع حاضران رسانده شد.
سپس درخواست میزبانی ایران برای نشست بعدی انجمن در سالهای 2011 و 2015 مطرح گردید که مقرر شد در این زمینه ، تصمیمات لازم از سوی مسوولان این کنگره اتخاذ شود.
مسیبی در ارتباط با تشکیل پنجمین کنگره بین المللی روانشناسی ورزشی افزود : این کنگره امسال ، به صورت مشترک با کنگره علمی بازیهای کشورهای جنوب شرق آسیا برگزار شد.
در مجموع 13 کشور در بخش روانشناسی حضور داشتند که بیشترین مقالات از کشورهای تایلند ، تایوان ، ایران و استرالیا بود.
وی افزود : این کنگره با حضور وزیر ورزش و توریسم تایلند افتتاح شد و به مدت سه روز ادامه داشت.
مقالات در شش جلسه عرضه شد که سه جلسه آن به روانشناسی ورزش اختصاص داشت.
مسیبی در خاتمه گفت : حضور در مجمع تصمیم گیری های این انجمن و آغاز همکاری با آنها در تقویت موضع ایران در مجامع بین المللی و تقویت روانشناسی ورزشی کشور از طریق همکاری و تبادل نظر با روانشناسان سایر کشورها می تواند سودمند باشد.
ورزشی. ** 1589 ** 1589 شماره 080 ساعت 19:06 تمام
۰ نفر